God udbyder?
Fra : Mel A

Dato : 16-08-04 15:43

Hej ng.

Vi skal til at finde en anden internetudbyder, og ville gerne vide hvad i
derude er glade for?
Vi har nu en 512/128 forbindelse hos Tiscali. Vi vil have en hurtigere
forbindelse (alt efter prisen) og ikke hos Tiscali mere.
Håber nogen kan anbefale os noget godt. (Vi har fastnet hos Telia, men hvis
andet kræves, kan vi også overveje at ændre denne udbyder.)

Mvh Mel

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 16:33

Mel A skriblede:
> [...]
> Håber nogen kan anbefale os noget godt. (Vi har fastnet
> hos Telia, men hvis andet kræves, kan vi også overveje at

Skulle jeg vælge, ville jeg vælge en af disse
og de er listet i prioritets rækkefølge:

http://privat.tdc.dk/internet/?csref=_p_tdconline_forside_tekst_internet

http://www.cybercity.dk/
(Svjv. kræves der ikke fastnet hos Cybercity)

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat&t2page=privat

--
/Gevaldi

Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-08-04 16:51

Gevaldi wrote:

> [...]
>
> http://www.cybercity.dk/
> (Svjv. kræves der ikke fastnet hos Cybercity)

Den liste er magen til min, så det kan ikke være helt galt. Jeg valgte
iøvrigt CC, pga. det med fastnet telefonen.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 17:00

Lasse Jensen skriblede:

> Den liste er magen til min, så det kan ikke være helt
> galt. Jeg valgte iøvrigt CC, pga. det med fastnet
> telefonen.

Ok, men jeg skifter ikke, var lige ved at
hoppe på Tele2 vognen sidste år, men
fortrød og det er jeg rigtig godt tilfreds
med i dag :)

TDC har så den fordel at "vores" firma
er oftere i tv end dit (både på den negative
og positive måde) :D

--
/Gevaldi

Fra : Mads

Dato : 16-08-04 17:05

On Mon, 16 Aug 2004 17:50:36 +0200, Lasse Jensen
<fafler@linuxmail.org> wrote:

>Den liste er magen til min, så det kan ikke være helt galt. Jeg valgte
>iøvrigt CC, pga. det med fastnet telefonen.

Præcis hvordan får man så CC hvis man ikke har fastnet ?

Kan man bare bestille det alligevel eller ?

PFT

mvh Mads

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 16-08-04 19:07

Skriv nogen kortere indlæg.
--
Svend Olaf

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 19:22

Svend Olaf Mikkelsen skriblede:

> Skriv nogen kortere indlæg.

Ja

--
/Gevaldi

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 16-08-04 19:27

On Mon, 16 Aug 2004 20:21:30 +0200, "Gevaldi"

>Ja

Godt. Husk det.
--
Svend Olaf

Fra : Bernhard Ege

Dato : 16-08-04 20:00

Svend Olaf Mikkelsen wrote:

http://privat.tdc.dk/internet/?csref=_p_tdconline_forside_tekst_internet

> Skriv nogen kortere indlæg.

Ok, den kommentar fattede jeg ikke. Var det for at være morsom eller
seriøst? Uden smileys ville jeg tro du var seriøs men indlægget var jo
ret kort så var det så ironisk ment?

mvh Bernhard

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 19:48

Bernhard Ege skriblede:

> Ok, den kommentar fattede jeg ikke. Var det for at være
> morsom eller seriøst? Uden smileys ville jeg tro du var
> seriøs men indlægget var jo ret kort så var det så
> ironisk ment?

Jeg tror selv det sidste.
Nu fik man jo ingen info andet end hvilken
ISP de bruger nu, så de fik den korte version
i form af de tre mest seriøse udbydere jeg
mener er på markedet og så må de jo selv
finde oplysninger ud fra de sendte links.
(Jeg skrev endda prioriteret i rækkefølge)

Jeg glemte at medtage Stofanet, men den ka'
de så få her.

Nå det blev nok for lang for Svend Olaf's trætte
øjne :)

--
/Gevaldi

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 16-08-04 19:54

On Mon, 16 Aug 2004 20:59:57 +0200, "Bernhard Ege"
<bernhardNOSPAM@ege.cc> wrote:

>Ok, den kommentar fattede jeg ikke. Var det for at være morsom eller
>seriøst? Uden smileys ville jeg tro du var seriøs men indlægget var jo
>ret kort så var det så ironisk ment?
>
>mvh Bernhard

Seriøst. For min skyld må folk gerne købe noget ?page.editorial, men
jeg vil nødig høre om det, og antager troskyldigt at det er den
generelle holdning her.
--
Svend Olaf

Fra : claus v

Dato : 16-08-04 16:52

"Mel A" <melanie@_slettes_dinven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> andet kræves, kan vi også overveje at ændre denne udbyder.)

har nu haft cybercity i ca 3 måneder ikke et eneste problem observeret
forbindelsen 2048/128 til 429 kr pr månede
kører bare fint

kan kun anbefales

tidligere esenet bruger

(det var som at vinde i lotto når man checkede mail med esenet)
claus

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-08-04 19:58

Mel A wrote:

> Vi skal til at finde en anden internetudbyder, og ville gerne vide hvad i
> derude er glade for?

Der er vist ikke ret mange kunder der er glade for noget som helst..

Faktum er at udbyderne har samme _lave_ niveau.
Elllers ville der være tyndet kraftigt ud i dem, er jeg overbevist om.

Jeg er selv nu kunde hos Tele2. Og har været det i et par år.

Hvis du vælger dem så forvent at regningerne kommer som vinden blæser.
At du lærer telefonnummeret til dem udenad i løbet af kort tid.
At du finder ud af at de ikke har styr på ret meget.

Jeg har tidligere haft Tiscali som jeg var relativ tilfreds med.
De udbyder ikke ADSL der hor jeg bor. Derfor skiftede jeg.

Var for mange år siden kunde hos Danadata (TDC) De snød mig, og forsøgte
at fastholde mig på en kontrakt der var anderledes end den originale jeg
havde. Så dem forlod jeg. Og har ikke siden overvejet dem.

Mvh. Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-08-04 08:40

Jørgen Rasmussen wrote:

> Der er vist ikke ret mange kunder der er glade for noget som helst..

Jeg er nu ganske tilfreds.

> Faktum er at udbyderne har samme lave niveau.

Nå!

> Elllers ville der være tyndet kraftigt ud i dem, er jeg overbevist om.

Eller også er de så store at de kan bære at have god kundeservice.

Jeg har adskillige gode oplevelser med TDC, både deres
erhvervsløsninger og deres privatløsninger. Behøver jeg at nævne at jeg
er TDC-kunde nu?

Jesper G. Poulsen

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 17-08-04 08:54

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> Eller også er de så store at de kan bære at have god kundeservice.

Jeg tror lige præcis det er der man skal begynde at se istedet for at se
på prisen på ADSL. Som sagt ER det et lavt pris niveau og en ADSL kunde
tager forholdsvis lang tid at tjene ind

Mikkel

Fra : René

Dato : 17-08-04 16:22

On Mon, 16 Aug 2004 20:57:46 +0200, Jørgen Rasmussen wrote:

>Der er vist ikke ret mange kunder der er glade for noget som helst..

ikke enig.

>Faktum er at udbyderne har samme _lave_ niveau.
>Elllers ville der være tyndet kraftigt ud i dem, er jeg overbevist om.

Det er jeg heller ikke enig i.

> [...]
>At du lærer telefonnummeret til dem udenad i løbet af kort tid.
>At du finder ud af at de ikke har styr på ret meget.

Se der behøver man bare at vælge en anden. Her kunne CC være et godt
bud. Vi har i hvert fald ikke de problemer.

>Var for mange år siden kunde hos Danadata (TDC) De snød mig, og forsøgte
>at fastholde mig på en kontrakt der var anderledes end den originale jeg
>havde. Så dem forlod jeg. Og har ikke siden overvejet dem.

Se TDC er jeg heller ikke begejstret for de har mange tillægspriser
til dem de gi'r i reklamerne. 512/128 for 359,00 så kommer der lige
lidt ekstra for fast ip og endnu lidt ekstra for leje af router. CC
512/128 360,00 incl fast ip incl router.

Jeg behøver vel heller ikke sige hvem vi bruger.

Hilsen René

Fra : Bernhard Ege

Dato : 17-08-04 19:06

René wrote:

> [...]
> lidt ekstra for fast ip og endnu lidt ekstra for leje af router. CC
> 512/128 360,00 incl fast ip incl router.

Men prøv du at "nøjes" med flere dynamisk ip'er hos CC. Så vil du finde
ud af at CC er meget lidt fleksible på det punkt. Det er nemt at have
enkle priser når ens udbud ikke er særlig stort.

> Jeg behøver vel heller ikke sige hvem vi bruger.

Jeg behøver vel ikke sige hvem jeg ikke ville vælge

mvh Bernhard