video med medieplayer
Fra : Jacob Pr..

Dato : 16-08-04 15:36

Hej
Jeg skal lave en hjemmeside med en link til et video (.wmv)
Jeg vil gerne ha den som del af siden (ikke popup), med mediaplayer
navigering i bunden, evt. i en ramme !!

Hvordan gør jeg det ?

VH. Jacob

Fra : A.N.

Dato : 16-08-04 19:41

"Embed" med plug in

axel

Fra : A.N.

Dato : 16-08-04 19:45

Hej igen

Her er et link, http://www.korupportalen.dk/websider/tvkorup.htm
er det sådan et udseende du havde i tankerne.

Fra : Jacob Pr..

Dato : 16-08-04 21:05

Ja nemlig ja Det er lige sådan !!

Jacob

Fra : A.N.

Dato : 16-08-04 21:42

Ok Jacob

Det er såre simpelt, du gå i indsæt/ webkomponent/avancerede objekter/plug
in
i gennemse finder du dit videoklip og så OK, og vupti det virker.
Lav en ramme 320 x 286 så passe den til video 320x240 + controlpanel.

God fornøjelse