Sikkerheds Backup på ex. harddisk
Fra : Jacob Pr..

Dato : 16-08-04 13:07

Hej
Jeg mangler et lille program til og lave backup på en extern harddisk.
det skal være meget enkelt

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 16-08-04 13:10

"Jacob Pr.." <jacob@jp31@get2net.dk> writes:

>Hej
>Jeg mangler et lille program til og lave backup på en extern harddisk.
>det skal være meget enkelt

Det kommer jo en hel del an på styresystemet. Hvis vi snakker XP,
følger NT Backup med XP Home. Man skal bare selv installere det
fra cd'en.

Mvh.
   Klaus.

Fra : L. E. P.

Dato : 16-08-04 14:21

Mon, 16 Aug 2004 12:10:02 +0000 (UTC) skrev Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> i en meddelelse:

>Det kommer jo en hel del an på styresystemet. Hvis vi snakker XP,
>følger NT Backup med XP Home. Man skal bare selv installere det
> [...]

Det samme gælder WIN98. Her skal det installeres via Kontrolpanel >
Tilføj/fjern programmer > Fanen Windows Installation > Komponenten
Systemværktøjer.

Hilsen Lars

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-10-04 13:08

"L. E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Det samme gælder WIN98. Her skal det installeres via Kontrolpanel >
> Tilføj/fjern programmer > Fanen Windows Installation > Komponenten
> Systemværktøjer.
>
> Hilsen Lars
+++++++++++++++++++++++

Det samme gælder Windows ME.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 16-08-04 13:10

Jacob Pr.. wrote:

> Jeg mangler et lille program til og lave backup på en extern harddisk.
> det skal være meget enkelt

copy eller i Windows udgaven - træk og slip.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jacob Pr..

Dato : 16-08-04 13:14

Gerne et lille program til simpel copy

Jacob

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 13:27

Jacob Pr.. skriblede:
> Gerne et lille program til simpel copy

Så får du ikke noget bedre end
Stones Kopikontrol - Dansk og
freeware:
http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm

--
/Gevaldi

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 15:14

On Mon, 16 Aug 2004 14:27:06 +0200, "Gevaldi"
<georg_valdi@hotmail.com> wrote:

>Så får du ikke noget bedre end
>Stones Kopikontrol - Dansk og
>freeware:
>http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm

Det var dog en lækker lille sag!

I øvrigt er der jo stadig også den go'e gamle xcopy...

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 15:30

Morten Snedker skriblede:

> Det var dog en lækker lille sag!

Ja, ham Steen Hjelmstrand er absolut ikke
uden evner. Jeg ville have ham til at lave et
musikkartoteks program til mig engang, men
han mente ikke der ville blive det store salg i
den type programmer. Da jeg heller ikke kunne
få en kopi af det du havde lavet til Radio Horsens
så var jeg jo nødt til selv at lave et i Access.
Det blev for øvrigt ganske udmærket.

> I øvrigt er der jo stadig også den go'e gamle xcopy...

Ja, og jeg har da også været storforbruger af
bat filer til mine backups, men Kopi Kontrol er
bare nr. 1 til det formål når man lærer at lave
de "jobs" rutiner der gør dagligdagen lidt lettere.

--
/Gevaldi