Sessions fejl på google (tager ikke unders~
Fra : Mike Toxværd

Dato : 16-08-04 13:05

Dav

http://gtb.users.whitehat.dk

hvis i finder det på google så findes de andre undersider ikke

http://www.google.dk/search?q=site:gtb.users.whitehat.dk&hl=da&lr
=&ie=UTF-8&filter=0

og jeg tror at det er fordi jeg bruger sessions i order.php (som
er indexed)

tjek cached google version:
http://www.google.dk/search?q=cache:NmYL0e4JviMJ:gtb.users.whiteh
at.dk/order.php+site:gtb.users.whitehat.dk&hl=da

prøv at holde musen over et link og så står der feks:
http://gtb.users.whitehat.dk/rates.php?PHPSESSID=ed7639dab25a6ce4
702f53448c9a5039

Please help!

- Mike

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Joergensen

Dato : 17-08-04 21:04

On Mon, 16 Aug 2004 12:04:41 +0000, Mike Toxværd wrote:

<snip>

> Please help!

Du glemte at skrive hvad problemet var?

--
Christian Joergensen
http://www.razor.dk/

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 18-08-04 07:58

Mike Toxværd wrote:

> http://gtb.users.whitehat.dk
>
> Please help!

Har selv haft samme problem...
- flyt din session styring ud af urlen og ned i en cookie og wolla...
google og andre søgemaskiner har et ret anstrengt forhold til
sessionvariabler...

--
ulrik nielsen |
from bofh | http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/