Hjælp til databaser og shopløsning
Fra : mads

Dato : 16-08-04 11:40

Jeg har lavet en side som kan ses på
www.hhx.dk/elever/hhx33/hhx3323/index.html

Jeg har lavet en formular hvor man kan indtaste navn adresse osv
osv + indtaste de varer man skal bestille.

Et andet sted på siden kan man se lagerstatus (acces database).

Hvis jeg så fx har 20 stk på lager og en kunde bestiller 5 (i
formularen) så skal databasen automatisk blive opdateret så der
kun står 15 istedet for 20

hvordan gør jeg det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 16-08-04 12:49

Description
Used to find the difference between two numbers or to indicate the
negative value of a numeric expression.
Syntax 1
result = number1-number2
Syntax 2
-number
The - operator syntax has these parts:

Part Description
result Any numeric variable.
number Any numeric expression.
number1 Any numeric expression.
number2 Any numeric expression.

Remarks
In Syntax 1, the - operator is the arithmetic subtraction operator used to
find the difference between two numbers. In Syntax 2, the - operator is used
as the unary negation operator to indicate the negative value of an
expression.
If one or both expressions are Null expressions, result is Null. If an
expression is Empty, it is treated as if it were 0.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : mads plasmann-hansen

Dato : 16-08-04 18:50

Ok men jeg kan ikk helt se hvad jeg skal bruge det til, kan du ikk skrive lidt
tydeligere, mht koden?