Blytråd
Fra : Jan B. Steffensen

Dato : 16-08-04 09:19

Jeg skal bruge blytråd til belastning af bl.a. kystfluer, men ved ikke
hvordan man skaffer det - de forretninger jeg har checket på nettet har det
ikke. Kan nogen hjælpe mig?

Jan Steffensen

Fra : Tommy Trout

Dato : 16-08-04 11:52

"Jan B. Steffensen" <jbs@webfic.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge blytråd til belastning af bl.a. kystfluer, men ved ikke
> hvordan man skaffer det - de forretninger jeg har checket på nettet har
> [...]
Hej Jan

Brug kobbertråd i stedet for, da det er forbudt at bruge bly pr 1-12-2003
(Tror jeg nok)

Hilsen
Kim

Fra : Jan B. Steffensen

Dato : 16-08-04 14:35

Ja, det forklarer jo fraværet hos forhandlere. Kobbertråd kan jeg klare
selv.

Jan