On Mon, 16 Aug 2004 19:11:04 +0200, "J" <jens@REMOVEcrazyslagelse.dk>
wrote:
>Har nu altid kun fået god service der. Alle kan jo fejle...
>
>Men det er en god ting at få sådan noget, som anullering af abonnement på
>skrift.
>Der skulle også meget gerne stå i dine vilkår hvordan du anullerer en
>oprettelse.
Har prøvet, men hvad nytter det når de ikke sender et brev til mig med
ovenstående, TDC vil heller ikke sende noget skriftligt til mig, har
spurt dem, næ, jeg må bare stole på at de husker at strege mig en
gang. Men heldigvis har jeg 2 Emails hvor AirCom har skrevet at de har
afmeldt det hele, og et senere hvor de skriver at de har glemt at gøre
det og NU bliver det gjort, men jeg har selv sørget for det hos TDC,
men selv der kom der en rykker 1. næste måned, den har de dog nu
streget, men jeg er spændt på om der også kommer en den næste 1.
Men en skriftlig opsigelse eller lade mig tale med den controller der
følger sagen vil den ikke, jeg har spurt pænt.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/