Billige spåner, Århusområdet
Fra : pops2

Dato : 15-08-04 20:05

Hej - lidt OT for jeg har _kaniner_, men alligevel ... det er billigst
at købe spåner i store mængder, så jeg vil høre de der ved mest om
sådan noget - og det er jo klart hestefolket!! hvor man i Århusområdet
kan finde de billigste.
Jeg vil helst hvis jeg kunne få dem samtidig med at jeg køber foder
til de langørede, men alt afhængig af hvor meget jeg kan spare ved at
køre efter spåner for sig, vil jeg undersøge muligheden for det. Evt
finde en løsning hvor vi er flere der kan 'handle stort'.
Hilsen Pernille, www.kaninburet.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-08-04 09:24

"pops2" <pernille_kressel@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> køre efter spåner for sig, vil jeg undersøge muligheden for det. Evt
> finde en løsning hvor vi er flere der kan 'handle stort'.

Jeg ved ikke om det er billigest, men LH-Foder http://www.lhfoder.dk/ i
Lading sælger det i hvert fald.
Helt sikkert meget billigere end i 500 g pakker i Føtex.
Ellers tror jeg enhver foderstof forretning sælger det.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 12:19

"pops2" <pernille_kressel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> køre efter spåner for sig, vil jeg undersøge muligheden for det. Evt
> finde en løsning hvor vi er flere der kan 'handle stort'.

Vi køber spåner og foder til kanin og marsvin hos Land & Fritid.
Vi giver 70 kr. for en kæmpe pakke spåner (ved ikke hvor mange kilo, men den
er på størrelse med 1-2 små halmballer ).
15 kg. kaninpiller koster ca. 150 kr.( svjh )

På dette link kan du finde nærmeste Land & Fritid, der ser ud til, at være i
Randers for dig.

http://www.landogfritid.dk/Landkort/

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Liz B.

Dato : 16-08-04 21:17

"pops2" <pernille_kressel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej - lidt OT for jeg har _kaniner_, men alligevel ... det er billigst
> at købe spåner i store mængder,

Hej Pernille,
Billigste er at købe i løs vægt hvis du har en silo eller andet egnet
opbevaringsplads. Spørge hos korn og foderstoffer, ellers se efter i
Landsbladet, søg på nettet osv. Der er mange som handler med dem også, så
indhente tilbud. Mange møbelfabrikker gi'r dem væk hvis du selv afhenter
dem - vær sikker på at spånerne er fra fisk træ - altså ingen limrester.
Evt. indgå aftale med en lokale svinefarmer - de bruger mange og får dem
hjem i løs vægt.
Hilsen Liz