Kritik af min nye hjemmeside
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 15-08-04 19:24

Hej

Jeg er lige blevet færdig med min nye hjemmeside, og da jeg selv har lagt
et stort arbejde i den, vil jeg gerne have lidt kritik af den, inden jeg
ligger den ud til fri skue for alle.

Alt er lavet i Photoshop...

Har du nogle forslag til forbedringer eller ændringer, vil jeg meget gerne
høre dem.

Tak på forhånd...

www.fotographi.dk/forside.htm

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 15-08-04 19:59

> Alt er lavet i Photoshop...

der skulle have stået, alt er lavet i Frontpage

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 15-08-04 20:04

> [...]
> ligger den ud til fri skue for alle.
>
> Alt er lavet i Photoshop...
>
> Har du nogle forslag til forbedringer eller ændringer, vil jeg meget

Hvis du vil have at vi skal vurdere din hjemmeside skal du poste dit
indlæg i : dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

--
Simon Moore Højer

Man lære så længe man lever
Når man ikke længere lære, lever man ikke mere.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-08-04 20:05

René Ernst Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Har du nogle forslag til forbedringer eller ændringer, vil jeg meget gerne
> [...]

Hej René

Først vil du få mere response hvis du skrev i
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros.

Men du kan få lidt response hvis du vil:
Hvis man går ind på http://www.fotographi.dk/ kan man ikke komme ind på selve
siden, men når at man kommer ind på siden mangler der flere farver, jeg vil
også mene at der mangler en menu på alle siderne, ikke kun linket Forsiden.
Prøv at gå ind på http://validator.w3.org/ der kan du validere din side, der
er meget få problemer, men ellers er ok kodet.

Men ellers ud fra de få problemer, er siden fin, stil ren og meget nem at
finde rundt i.

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 15-08-04 20:27

> Hvis man går ind på http://www.fotographi.dk/ kan man ikke komme ind på
selve
> siden, men når at man kommer ind på siden mangler der flere farver,

Grunden til at man ikke kommer ind er, at jeg først vil have testet siden
før jeg ligger den ind, så alle kan komme ind. "manglen" på farver skyldes
at jeg gerne vil samle opmærksomheden om billederne...

Tak for henvisningen til dk.edb.internet.webdesign.ris+ros, det er lige have
jeg ledte efter...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen