FTP program
Fra : J.K.

Dato : 15-08-04 15:39

Hej

Findes der et FTP program på dansk. Har nogle i familien der ikke helt
forstår de engelske programmer. Det skal bruges til at få forbindelse med
min FTP server.

--
Hilsen
J.K.

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-08-04 18:53

"J.K." <gruppe@xxxknudstrup.info> skrev i en meddelelse
> Findes der et FTP program på dansk. Har nogle i familien der ikke helt
> forstår de engelske programmer. Det skal bruges til at få forbindelse med
> min FTP server.

Til Windows formoder jeg ?
Windows selv kan fungere som FTP klient ved at man taster
ftp://brugernavn:password@ftp.server.adresse i adresselinien
i Explorer eller Internet Explorer.
Meget simpelt og indeholde ikke mange funktioner, men der kan
downloades og uploades hvilket vel er det primære.
--
Peter J

Fra : Niels Callesøe

Dato : 15-08-04 20:21

J.K. wrote in <news:iAKTc.152$GS2.122@news.get2net.dk>:

> Findes der et FTP program på dansk. Har nogle i familien der ikke
> helt forstår de engelske programmer. Det skal bruges til at få
> forbindelse med min FTP server.

Prøv evt. SmartFTP (jeg går ud fra du leder efter noget til Windows).
Jeg har kun erfaring med den engelske version, men den findes også i en
dansk.

http://www.smartftp.com/localization/projects/danish/

--
Niels Callesøe - dk pfy @work

First rule of Cuddle Club: no dry humping!