Betale for at modtage MMS?
Fra : Jakob Munck

Dato : 15-08-04 12:04

Når jeg sender en MMS-besked til en email adresse, hvor der er automatisk
reply-funktion på, så modtager jeg straks en email retur på min
mobiltelefon. Den sendes som MMS.

Men er det mig eller afseneren (som altså ikke er hjemme), som betaler for
denne MMS?

v.h.
Jakob Munck

Nokia 6610i / Telmore

Fra : Lars

Dato : 15-08-04 12:48

Hej Jakob,

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> mobiltelefon. Den sendes som MMS.
> Men er det mig eller afseneren (som altså ikke er hjemme), som betaler for

Den er "gratis" så vidt jeg ved (læs: inkluderet i prisen du betaler for at
sende den). Prøv at sende til dig selv på e-Mail, hvis jeg gør det fra TDC
er der vedhæftet et lille dokument, der beskriver at man gratis kan sende ét
svar retur til afsenderen ved at lave reply til den modtagne MMS.

** Lars

Fra : Jakob Munck

Dato : 15-08-04 13:26

> [...]
> det fra TDC er der vedhæftet et lille dokument, der beskriver at man
> gratis kan sende ét svar retur til afsenderen ved at lave reply til

Jeg har prøvet at sende til mig selv, og jeg får også en lille vedhæftet
fil, hvor der står at man kan svare, men der står intet om at det er gratis,
hvorkan for den der afsender svarskrivelsen eller for den der modtager den.

Jeg må nok spørge Telmore?

v.h.
Jakob

Fra : Lars

Dato : 15-08-04 13:36

Hej Jakob,

> [...]
gratis,
> hvorkan for den der afsender svarskrivelsen eller for den der modtager

Ja, det er nok det sikreste.

Men kan du ikke se inde på din oversigt, om de har trykket dig noget for
tilbagesvaret?

** Lars

Fra : Jakob Munck

Dato : 15-08-04 14:06

jeg har spurgt Telmore og de siger, at det ikke koster mig noget at modtage
MMS, uanset om det er afsendt som svar på en modtagen mail eller på anden
måde. Er man tilmeldt med GPRS (??), er det vist lidt anderledes, da man så
betaler for al trafik efter antal kb. Men det er jeg ikke tilmeldt til, og
jeg forstår i øvrigt ikke, hvornår man har gavn af det. Men det er et helt
andet spørgsmål.

Jakob

Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-08-04 19:51

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg forstår i øvrigt ikke, hvornår man har gavn af det. Men det er et helt

Så er det nok fordi du ikke har prøvet at wappe.

-cb