Vis tekst ved mus
Fra : tuc

Dato : 15-08-04 08:57

Hej NG

Jeg er ved at lave en hjemmeside.

Og jeg har lavet en kalender i en tabel hvor der står:

August

1 2 3 4 5 6 7
osv.

Jeg har brug for at der når musen kommer på en af datoer.', vises en tekst
med hvad der sker den pågældende dato.

Jeg har på et tidspunkt set på nettet at der var en som havde lavet det så
dan at et ? kom frem sammen med musepilen, og derefter kom der en tekst frem
når musepilen var over en dato.

Hvordan laver man det?

Tuc

Fra : B.B

Dato : 15-08-04 09:38

On Sun, 15 Aug 2004 09:57:05 +0200, tuc <tuc_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
> så
> dan at et ? kom frem sammen med musepilen, og derefter kom der en tekst

http://www.bosrup.com/web/overlib/

---

B.B

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-08-04 15:23

tuc wrote:

> [...]
>
> Jeg har brug for at der når musen kommer på en af datoer.', vises en
> tekst med hvad der sker den pågældende dato.

B.B henviste til en fin avanceret metode. Det kan også laves helt simpelt
(dur ikke til længere tekster, da man ikke kan nå at læse det helt):

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : tuc

Dato : 15-08-04 18:32

> B.B henviste til en fin avanceret metode. Det kan også laves helt simpelt
> (dur ikke til længere tekster, da man ikke kan nå at læse det helt):

> [...]

Hej igen

Jeg prøver med overlib, men ellers er span da dejligt nemt

Tuc

Fra : soeren mogensen

Dato : 16-10-05 14:12

tuc wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> dan at et ? kom frem sammen med musepilen, og derefter kom der en tekst

Prøv:
Den har en begrænsning på ca. 70 karakterer

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : soeren mogensen

Dato : 16-10-05 14:12