MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sletning af Norton Antivirus fra W98
Fra : Iver Jensen

Dato : 15-08-04 08:22

Hej! Hjælp mig.

Mit Norton Antivirusprogram er købt hos TDC. Fornyelse af abb.hos TDC kræver
at man af/geninstallerer programmet.

Nu er afinstallationen kørt fast midt i processen og efter restart kan jeg
ikke finde programmet nogen steder.
På kontropanel, afinstallering af programmer findes programmet heller ikke.

Søgning efter "symantec" filer incl.skjulte filer m.m. på "denne computer"
giver ejheller resultat.

Forsøg på geninstallering af Norton programmet mislykkes og følgende popup
meddelse vises:
"der kører allerede et Norton antivirus"

Er der nogen der har et bud på hvordan jeg fjerner resten af Norton fra min
Windows 98,
hverken TDC eller Symantec gider hjælpe.

Eigil

Fra : Klaus

Dato : 15-08-04 08:31

"Iver Jensen" <iverkurtsletdettet@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra min
> Windows 98,
> hverken TDC eller Symantec gider hjælpe.

Jeg kender ikke det korrekte svar, men i en sådan situation plejer jeg
at bruge <køe> <REGEDIT>.
Tag kopi inden du går i gang (filer - eksporter). Tryk <ctrl + b> og
skriv "symantec" - <enter>
Slet hvad der fremkommer og tryk derefter F3 og slet hvad der
fremkommer. Fortsæt på denne måde til du er igennem. Du får besked når
databasen er gennemsøgt.

Klaus

Fra : Torben

Dato : 15-08-04 08:46

"Klaus" <hebs@fjerndette.esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Slet hvad der fremkommer og tryk derefter F3 og slet hvad der
> fremkommer. Fortsæt på denne måde til du er igennem. Du får besked når

Og husk lige at søge på norton også.
--
Mvh Torben

Fra : John

Dato : 15-08-04 09:55

"Klaus" skrev i en meddelelse

> Slet hvad der fremkommer og tryk derefter F3 og slet hvad der
> fremkommer. Fortsæt på denne måde til du er igennem. Du får besked når
> databasen er gennemsøgt.

- og Regcleaner kan fjerne, hvad der evt måtte være tilbage af rester:

http://majorgeeks.com/download.php?det=460

Mvh John

Fra : Per Averhoff

Dato : 15-08-04 10:44

> [...]
min
> Windows 98,
> hverken TDC eller Symantec gider hjælpe.

Måske kan dette link til Symantec være til hjælp.

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/df0a595864594c86852567ac0063608c/33497f6e8a319ece88256ace0076cc02?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Per

Fra : hcma

Dato : 15-08-04 12:12

> [...]
min
> Windows 98,
> hverken TDC eller Symantec gider hjælpe.

Hvis det er NAV2003 eller tidligere:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606
m v h
hc

Fra : hcma

Dato : 15-08-04 12:14

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er NAV2003 eller tidligere:
> http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606
> m v h
> hc

Sorry - opdage lige at det er samme side som Per Averhoff linker til :(
VH
HC