Optisk Trådløs MS-mus og Icemat?
Fra : Sven

Dato : 14-08-04 23:24

Jeg har købt et MS wireless desktop Elite keyboard med tilhørende mus
(Wireless IntelliMouse Explorer 2.0). Musen virker fint nok direkte på
bordet, men den er ikke meget for at køre stabil på min Icemat museplade.
Min gamle IntelliMouse Explorer 3.0A med hale, virker fint på omtalte
museplade.
Er der noget jeg kan gøre for at få min nye trådløse mus til at virke på
Icemat?

Sven

Fra : Mikkel Soelberg Tied~

Dato : 15-08-04 08:27

Icemat er sådan set designet til mus med kugle. Glasset kan "forvirre" musen
pga. refleksioner. Da jeg købte min Logitech Mx500, udskiftede jeg min
Icemat med en konventionel sort musemåtte til kr 20,- Det funker fint, og
man får ikke den skærende lyd fra glasset.

Mikkel Tiedt

Fra : Sven

Dato : 15-08-04 19:19

Mikkel Soelberg Tiedt wrote:
> [...]
> udskiftede jeg min Icemat med en konventionel sort musemåtte til kr
> 20,- Det funker fint, og man får ikke den skærende lyd fra glasset.

Jeg har som nævnt brugt Icemat sammen med min gamle MS-mus (også optisk)
gennem længere tid, og forventede derfor ingen problemer med en nyere mus.
Jeg bruger teflontape på musens "fødder" og denne følelse i kombination med
Icemat kan ikke genskabes med en alm musemåtte

Sven

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 15-08-04 08:48

> [...]
> museplade.
> Er der noget jeg kan gøre for at få min nye trådløse mus til at virke på

køb en sort Icemat. Min optiske Logitech kører fint på min måtte

Anders Hyltoft

Fjern "REMOVE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : Sven

Dato : 15-08-04 19:17

Anders B. Hyltoft wrote:
> "Sven" <chanelle4_nospam@hotmail.com> wrote in message
>
> køb en sort Icemat. Min optiske Logitech kører fint på min måtte

Hehe, der ER en sort Icemat. Som nævnt kører min gamle mus (også optisk) med
hale fint på denne måtte, og havde derfor ikke regnet med problemer med en
ny mus.

Sven