P-800, der må være andre end mig ???
Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 14-08-04 22:48

Hej Venner.
Der må være andre end mig der har en SE P-800,
jeg ser ikke meget her i gruppen omkring denne telefon,
er den helt fejlfri og OK ???.
Eller er det bare mig der ikke kan finde ud af denne telefon.
Jeg kunne meget godt tænke mig at høre fra andre med
samme telefon som mig SE P-800.
Jeg ville godt om vi kunne udveksle lidt erfaring !.
Du kan e-maile mig på :
www.knud-erik.balle-bredsten.dk
Med venlig hilsen knud Erik Kofod.

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 15-08-04 01:40

On Sat, 14 Aug 2004 23:47:42 +0200, "Knud Erik Kofod"
<knold-tot@balle-bredsten.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kunne meget godt tænke mig at høre fra andre med
>samme telefon som mig SE P-800.
>Jeg ville godt om vi kunne udveksle lidt erfaring !.

Det er jo ikke logefrem en voldsomt udbredt telefon, så det er nok
grunden til den manglende aktivitet - og så er det jo også en art pda,
som hører lige så godt hjemme i dk.edb.system.lomme-pc (hvor
diskussionen om SE Pxxx dog også er begrænset)

Hvis du er ude efter noget mere "seriøst" og omfattende om P800, P900
(har jeg selv) eller P910 så kan jeg anbefale www.esato.com 's fora.
Her er masser af brugere, tips til problemløsninger, nyheder
softwareomtale osv.

KS