N6600 og sms
Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 14-08-04 22:16

Har fået en nokia 6600 men har lige nogen spørgsmål jeg gerne vil høre om
der er nogen der kan svare på.

Før havde jeg en n6610, og her var der et program til, hvor man kunne sende
sms og gemme sms på PC'en.findes der ikke noget tilsvarende program til
6600?

Så mangler jeg også en genvej til at skrive en sms. Kan man ikke komme uden
om at skulle gennem menu og beskeder og så skriv besked? Jeg har ikke haft
held med at lave en gengenvej.

Mvh Kasper Mikkelsen

Fra : Gunnar007

Dato : 16-08-04 06:26

"Kasper Mikkelsen" <Kasper11@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

Klip en smule
> [...]
uden
> om at skulle gennem menu og beskeder og så skriv besked? Jeg har ikke haft

Gøres på flg måde :
Menu - værktøjer - indstl. - Telefon - Standbytilstand -

Der kan du definere hvilke funktioner dine knapper på skærmen skal have,
jeg bruger p.t kamera på den venstre, og beskdere på den højre.
Virker fint her.

Hilsen G

Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 16-08-04 08:54

Tak, så virker det også her. Havde ikke lige gennemskuet det var på den måde
det skulle gøres. Mvh Kasper