Epilepsi
Fra : Leif Pedersen

Dato : 14-08-04 19:51

Jeg har epilepsi, og får derfor Lamictal,
Jeg vil derfor gerne høre om der er andre, der får det samme for epilepsi,
og særdeles høre om hvor mange milligram i får daglig.
Jeg har selv mistanke om at jeg er overdoseret, i forhold til hvad der står
i pakken.

Leif
leif-pedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : G.B.

Dato : 16-08-04 07:58

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet-dk.invalid> skrev i
meddelelsen news:411e64e1$0$8705$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> Jeg har selv mistanke om at jeg er overdoseret, i forhold til hvad der
> står i pakken.

Det er jo altid godt at udveksle erfaringer med andre i samme situation,
men du har selvfølgelig sagt til din læge, at du synes dosis er høji
forhold til, hvad der står på pakningen, og spurgt ham, om der eventuelt er
en særlig grund til dette?

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 12:27

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet-dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:411e64e1$0$8705$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> og særdeles høre om hvor mange milligram i får daglig.
> Jeg har selv mistanke om at jeg er overdoseret, i forhold til hvad der

Vores søn fik for 8 år siden Delepsine, hver dag i 1½ år, pga. nogle meget
langvarrige feberkramper.

Han blev sat op til en voksendosis, selvom han på det tidspunkt kun var 3 år
gammel.
Han skulle så jævnligt til blodprøvekontrol, for at se om levertallet var i
orden.

Forklaringen på overdoseringen var noget med, at hans krop "neutraliserede"
medicinen for hurtigt, så for at lægerne kunne være sikker på dens virkning,
måtte dosisen op.

Vi stoppede dog med medicinen efter 1½ år i stedet for de 2 år, han skulle
have haft den.
Han blev meget træt og sløv af den og han dinglede enormt i de første dage,
da vi skulle indkøre medicinen.

Har du spurgt din læge, hvorfor du får den høje dosis ?

Mvh. www.tjekmig.dk