mysqlshow viser ikke databaserne
Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 14-08-04 16:53

Jeg har en MySQL installeret og mysqlshow kommandoen viser ikke
alle databaserne. Faktisk viser den kun en database, som hedder
'test'.

Hvordan får jeg den til at vise resten af baserne? Jeg kan se dem
under /var/lib/mysql og kan da også sagtens connect'e til dem.

Databaserne bliver også fint vist med 'show databases', så jeg
finder det jævnt underligt..

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 16-08-04 11:14

Stig H. Jacobsen wrote:
> Jeg har en MySQL installeret og mysqlshow kommandoen viser ikke
> alle databaserne. Faktisk viser den kun en database, som hedder
> 'test'.

Har du prøvet at angive root som brugernavn via en parameter til mysqlshow ?

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 17-08-04 14:38

On Mon, 16 Aug 2004 12:14:02 +0200, Nezar Nielsen wrote:

> Har du prøvet at angive root som brugernavn via en parameter
> til mysqlshow ?

Aha! Det virkede, tak