www.unotel.dk
Fra : Hans

Dato : 14-08-04 15:52

Hej

Er der noger der har erfaring med www.unotel.dk
er det en bimbam udbyder eller seriøst ?
Er der nogen MEN eller holder alt det lyserøde
de skriver på deres sider.

vh
Hans

Fra : BorreBoy

Dato : 14-08-04 15:59

"Hans" <ny@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der noger der har erfaring med www.unotel.dk
> er det en bimbam udbyder eller seriøst ?
> Er der nogen MEN eller holder alt det lyserøde
> de skriver på deres sider.

Eneste minus er, at man bliver opkrævet for min. 2MB GPRS (30,-) pr. måned.

Fra : Hans

Dato : 14-08-04 16:12

> Eneste minus er, at man bliver opkrævet for min. 2MB GPRS (30,-) pr.
måned.

Uanset om det bruges eller hvad ?
evt. kunne tlf være slukket en mdr hvad så ?

Fra : BorreBoy

Dato : 14-08-04 16:33

> måned.
>
> Uanset om det bruges eller hvad ?

JA.

> evt. kunne tlf være slukket en mdr hvad så ?

Så kan du ikke bruge den i en måned!

Fra : Tom K.

Dato : 04-10-04 19:00

> Eneste minus er, at man bliver opkrævet for min. 2MB GPRS (30,-) pr.
måned.

Skulle dette fremgå af deres prisliste?

--
Tom

Fra : Tom K.

Dato : 06-10-04 14:32

"Tom K." <x@ergrehehehtyfwrregrgr.spam> skrev i en meddelelse

> måned.
> >

> Skulle dette fremgå af deres prisliste?
>

> --
> Tom

Tak for din henvendelse

Nej vi har valgt at fjerne alt minimumsforbrug både på forbruget, og GPRS.
Vi er et meget reelt firma, som prøver at fjerne alt det med "småt"

Vi håber at se dig som kunde.

Kristian Hald (kh@unotel.dk)

UnoTel A/S

Adelgade 116

8660 Skanderborg

Tlf.: 70255080

www.unotel.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-10-04 09:24

Tom K. eller Kristian Hald skrev:

> Nej vi har valgt at fjerne alt minimumsforbrug både på forbruget

Også på mobilforbruget?

>, og
> GPRS. Vi er et meget reelt firma, som prøver at fjerne alt det med
> "småt"

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg snakker med Tom eller Kristian!?

Hans

Fra : Tom K.

Dato : 07-10-04 17:18

> Også på mobilforbruget?

Ja det er netop på mobilforbruget....fedt!

> Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg snakker med Tom eller Kristian!?

Sorry...du "snakker" med Tom som har "snakket" med Kristian fra Unotel

--
Tom

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-10-04 08:33

Tom K. skrev:

> Sorry...du "snakker" med Tom som har "snakket" med Kristian fra Unotel

Kan nogen sige mig i hvilken situation man kommer til at betale de 1.60
kr. pr. minut for mobiltelefoni som figurerer på deres prisblad?
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-10-04 10:35

Hans Paulin skrev:

> Kan nogen sige mig i hvilken situation man kommer til at betale de
> 1.60 kr. pr. minut for mobiltelefoni som figurerer på deres prisblad?

Nå, dét er - som hos TDC - prisen for at ringe fra fastnet til en mobil
om formiddagen og eftermiddagen, sagde supporten hos Unotel.

Han oplyste bl.a. osse, at de p.t. har 2000 kunder...
Hans