Skrifttype problem i IE
Fra : Erik

Dato : 14-08-04 15:28

Hejsa

Jeg er begyndt og få nogel skrift type problemer i IE/XP pro (kan ses i
dk.binaer)

Hvordan løses det?

På forhånd tak
Erik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-08-04 18:03

Erik skrev:

>Jeg er begyndt og få nogel skrift type problemer i IE/XP pro (kan ses i
>dk.binaer)

Højreklik på siden => Tegnsæt

PS. Når man henviser til en fil i en binær gruppe, så er det god
ide at henvise til Message ID, så slipper man for at skulle hente
en hel masse headers , som man ikke er interesseret i, men man
kan blot klikke på linket og gå direkte til indlægget.

Du finder Message ID med [Ctrl] + [F3] og sætter news: foran.

Dit indlæg er så news:cfl7hm$1hsn$1@news.cybercity.dk
--
Knud

Fra : Erik

Dato : 14-08-04 21:43

> Højreklik på siden => Tegnsæt
Mange tak, men jeg kan ikke komme til og vælge dansk....

/Erik

Fra : Anders Lund

Dato : 14-08-04 22:19

Erik wrote:

> Mange tak, men jeg kan ikke komme til og vælge dansk....

Du skal vælge vest eropærisk (Windows), mener jeg.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-08-04 23:47

Erik skrev:

> Mange tak, men jeg kan ikke komme til og vælge dansk...

Sætte den til automatisk burde gøre det, hvis siden så definerer
et tegnsæt, så vælger IE det rigtige ud fra det.

Hjælper det ikke, så sæt den til Vesteuropæisk (ISO).
--
Knud

Fra : Erik

Dato : 15-08-04 07:11

> Sætte den til automatisk burde gøre det, hvis siden så definerer
> et tegnsæt, så vælger IE det rigtige ud fra det.
>
> Hjælper det ikke, så sæt den til Vesteuropæisk (ISO).

Desværre ingen af delende hjælper...

/Erik