saml-selv guide
Fra : Peter Holm

Dato : 14-08-04 12:54

hejsa

hvor på nettet finder jeg en rigtig god illustreret saml-din-egen-AMD-pc
guide ? (til min wanna-be nørd veninde

Mvh
Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-08-04 13:09

Peter Holm wrote:

> hvor på nettet finder jeg en rigtig god illustreret
> saml-din-egen-AMD-pc guide ? (til min wanna-be nørd veninde

En førstegangs-samler bør kigge en erfaren samler over skuldrene.

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Holm

Dato : 15-08-04 06:14

Jesper G. Poulsen wrote:

> En førstegangs-samler bør kigge en erfaren samler over skuldrene.

ja, sådan endte det også. Jeg afmonterede dog hver enkel del straks efter
montering, for at lade hende montere det selv igen. Synes hun skulle mærke
med egne hænder hvor meget kraft der egentlig skal til for at få en TT-køler
på AMD'en. Som alle andre jeg har oplevet, var hun en smule svedig
En ny nørd er født.

Mvh
Peter

Fra : Anders Lund

Dato : 15-08-04 09:05

Peter Holm wrote:

> En ny nørd er født.

Og så blev det en pige... hvad skal hun hedde? :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-08-04 10:58

Peter Holm wrote:

> skulle mærke med egne hænder hvor meget kraft der egentlig skal til
> for at få en TT-køler på AMD'en. Som alle andre jeg har oplevet, var

Vi andre bruger Spire WhisperRock på AMD'er. De sætter sig næsten på af
sig selv.

Jeg har skiftet CPU mens maskinen stod på bordet ved siden af skærmen.

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Lund

Dato : 14-08-04 15:29

Peter Holm wrote:

> hvor på nettet finder jeg en rigtig god illustreret saml-din-egen-AMD-pc
> guide ? (til min wanna-be nørd veninde

Som jeg plejer at sige: "Du kan ikke samle det forkert, så længe du ikke
bruger vold". Og det er blevet lidt mere rigtigt med SATA. Nu mangler vi
bare SATA optiske drev. :)

Men ellers ville jeg nok henvise til bundkorts manualen, som plejer at
forklare en del af tingene.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-08-04 16:03

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> hvor på nettet finder jeg en rigtig god illustreret saml-din-egen-AMD-pc
> guide ? (til min wanna-be nørd veninde

Her er en fin lille guide:
http://www.tweakup.dk/HTML/bygenpc/bygenpc.php

Mvh