Checke email online? Hvordan?
Fra : Martin Kruse

Dato : 09-05-01 16:53

Er der nogen der har kendskab til hvordan man kan lave en online
email-checker i asp?
Den skal kunne checke ens emails som man førs skulle bruge Outlook og sin
hjemme-pc til.
Her kan du på hvilken som helst computer jorden rundt indtaste dit
server-navn, brugernavn og password og kunne læse sine email.
Kan dette lade sig gøre og hvordan og skal man have noget specielt
installeret på sin server for at kunne det?
Det skal lige understreges at jeg ikke har egen server.

På forhånd tak.

--

MK
http://www.msdesign.dk

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 09-05-01 18:52

Martin Kruse wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Kan dette lade sig gøre og hvordan og skal man have noget specielt
> installeret på sin server for at kunne det?

Du må kunne lave det med JMail komponenten:

-> http://tech.dimac.net/

Mvh
Jonas

Fra : Thygesen

Dato : 11-05-01 11:45

"Jonas Astrup - html.dk" <jonas.usenet@html.dk> skrev i en meddelelse

> Du må kunne lave det med JMail komponenten:
>
> -> http://tech.dimac.net/

Ja det kan det hvis det er pop3 mails, så kan du bruge komponentet
JMail.POP3, du kan evt. se et eksempel som jeg har lavet på følgende
adresse:
http://www.cht.dk/pop3.asp

Mvh. Christoffer Thygesen

e-mail: cht@cht.dk