POP_OP
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-04 07:37

Jeg er pludselig blevet belemret med en masse af de pop op reklamer, og har
kørt ( ad-aware 6) uden det har hjulpet, hvordan er det lige jeg slipper af
med det igen ?
mvh Kirsten

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-04 13:06

"Lehd" <lehd.snabela.vejlenser.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> kørt ( ad-aware 6) uden det har hjulpet, hvordan er det lige jeg slipper

Hej Kirsten.
Prøv at hente Spybot - Search & Destroy på spywarefri.dk.
Kører selv med dette, samt Ad-aware, Spybot - Search & Destroy finder
_noget_snusk som ad-aware ikke finder.
Held og lykke
/Carsten
alsingeren.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 08:26

On Sat, 14 Aug 2004 08:37:13 +0200, "Lehd" <lehd.snabela.vejlenser.dk>
wrote:

> [...]
>kørt ( ad-aware 6) uden det har hjulpet, hvordan er det lige jeg slipper af

Personligt har jeg skiftet fra IE til Mozilla Firefox, til at tulle
rundt på nettet. Det har et effektivt AddBlock-plugin - og er
derudover generelt mindre udsat i forbindelse med sikkerhedshuller.

Ellers findes en mængde popup blockere, de bedste buyware. Et
alternativ kunne være Panda Antivirus, som ligenu kan fås gratis i et
år - dette indeholder også popup-blocker:
http://www.pandasecurity.com/zd/. Vil du benytte det efter året er
gået, skal du naturligvis betale. Men den tid den sorg...

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk