er der overhovedet noget at hente i dreamw~
Fra : Niels

Dato : 14-08-04 08:40

Hejsa
Jeg bliver tit tudet ørene fulde af at hvis man er seriøs skal man bruge
Dreamweaver frem for frontpage, men hvad er det som det kan og er det
nødvændigt ?
Jeg hygger mig med disse to sider her: www.depotet-holte.dk og
www.niels-holler.dk og som man kan se er det jo heller ikke store
firmasider, men på hobbyplan, dog kan der evt komme noget mere
interaktivitet i fremtiden.
MHV
Niels

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-08-04 08:51

valg af programmel er ofte en smagssag - nogle kan lide at gøre arbejdet
mere kompliceret end nødvendigt - de vælger så måske Dreamweaver eller
GoLive, medens andre foretrækker at få noget fra hånden, som ser
udmærket ud, og de vælger så FrontPage - så er der de øvrige, der ikke
vælger nogle af delene, men som foretrækker at lave alt i hånden og som
ser med misbilligelse på dem, der vælger andet.
Man kan ikke gøre alle tilpas.

--
ahw

Fra : Niels

Dato : 15-08-04 08:32

ok det vil jeg så tolke sådan, at jeg kan spare lidt håndører

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-08-04 12:47

ja, mange håndører - FP under 1000 kr. inkl. moms - Dreamweaver over
4.000 kr. inkl. moms -
Og FP kan omtrent det samme som Dreamweaver - hvad er der så at betænke
sig på? Hvad er det du savner i FP, som findes i Dreamweaver?

Fra : Niels

Dato : 15-08-04 13:07

ja det var jo det jeg spurgt om!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-08-04 22:50

Og det er det. du har fået svar på-

Fra : Per Christoffersen

Dato : 17-08-04 09:13

> [...]
> Jeg bliver tit tudet ørene fulde af at hvis man er seriøs skal man bruge
> Dreamweaver frem for frontpage, men hvad er det som det kan og er det

Hent en prøveversion hos macromedia, - så kan du selv få se efter
www.macromedia.com/download

Du kan jo også lige checke beskrivelsen på
http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/

/Per

Fra : Niels

Dato : 18-08-04 07:34

tak for tippet men at downloade programmet og teste det i alle ledder og
kanter tager tid fra mig som jeg hellere vil bruge til noget andet.
MVH Niels