Telelet.dk problem ?
Fra : Kim

Dato : 14-08-04 10:45

Jeg har oprettet et domæne hos starthotel.dk
incl. mail men jeg kan ikke sende mails når
jeg opsætter min OE som følger:

Server til indgående post er en POP3 server

Indgående post (POP3 ): domæne.dk
Udgående post ( SMTP): mail.telelet.dk

Server til indgående post:

Kontonavn: kim@domæne.dk
Adgangskode: XXXXXXX

"Kun" flueben i Husk adgangskode

Prøver jeg at sende mails siger den:

Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne
blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var
'kim@domæne.dk'. Emne 'test', Konto: 'domæne.dk',
Server: 'mail.telelet.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server:
'554 <kim@domæne.dk>: Recipient address rejected:
Relay access denied', Port: 25, Sikker (SSL): Nej,
Serverfejl: 554, Fejlnummer: 0x800CCC79

og

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto:
'domæne.dk', Server: 'domæne.dk', Protokol: POP3,
Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10061,
Fejlnummer: 0x800CCC0E

Nu spørger starthotel support om min SMTP udbyder,
www.telelet.dk om de tillader at jeg sender fra en anden
emailadresse end deres egen, da noget kunne tyde på at
de ikke gør.

Nu kan jeg kan først kontakte dem på mandag,
men har nogen her været ude for samme problem
og hvordan man evt. kunne løse det ?

Mvh Kim