LCD skærm hvor
Fra : MuLLe

Dato : 12-08-04 18:44

Hvor kan man købe en LCD skærm, hvor bag lyset er i stykker.
Er der nogen, der ved det.

Kan man kontakte forhandleren, eller skal man gå til impotøren.

På forhånd tak.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-04 20:11

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> wrote in message

> Hvor kan man købe en LCD skærm, hvor bag lyset er i stykker.
> Er der nogen, der ved det.

Kan du ikke bare købe en velfungerende LCD-skærm og så selv ødelægge
baglyset?

> Kan man kontakte forhandleren, eller skal man gå til impotøren.

Tja. Forhandleren ødelægger nok gerne baglyset for dig, hvis du er villig
til at betale for det. Jeg tror dog ikke, du kan få en importør med på
spøgen.

--
-Jens B.

Fra : Anders Lund

Dato : 12-08-04 20:43

Jens Bruun wrote:

> Kan du ikke bare købe en velfungerende LCD-skærm og så selv ødelægge
> baglyset?

Det kunne jo være at man kunne få den billigere og evt. lave den selv?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : MuLLe

Dato : 12-08-04 21:39

> Det kunne jo være at man kunne få den billigere
Nemmerlig...... *ss*

MvH MuLLe

Fra : MuLLe

Dato : 12-08-04 21:37

> Tja. Forhandleren ødelægger nok gerne baglyset for dig, hvis du er villig
> til at betale for det.
Jaaaa det var jo nok fordi at jeg gerne ville ha' en skærm billiger.

> Jeg tror dog ikke, du kan få en importør med på
> spøgen.
Hvis en kunde har en skærm som ikke dur, bliver den sendt tilbage.
Hvis det er en skærm, med ødelagt baglys.
Ja, så kunne jeg godt bruge den.
Det kunne jo være at de ville sælge den billiger, når den er i stykker.

MvH MuLLe