/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Erfaringer med Tele2online
Fra : Rasmus Piil


Dato : 13-08-04 13:34

Er der nogen der har erfaringer med Tele2online på godt eller ondt ?


Hilsen Rasmus

---------
Undskyld hvis det er den forkerte group !


 
 
Michael Kjærsgård (13-08-2004)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 13-08-04 22:29

> Er der nogen der har erfaringer med Tele2online på godt eller ondt ?

http://groups.google.dk/groups?&q=Tele2mobilonline

--
Michael
Sjove spil og konkurrencer - http://vindenand.dk


Bjarke Hansen (13-08-2004)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 13-08-04 22:44

"Michael Kjærsgård" <none@invalid.tld> skrev i en meddelelse
news:411D3292.738AA776@invalid.tld...
> > Er der nogen der har erfaringer med Tele2online på godt eller ondt ?
>
> http://groups.google.dk/groups?&q=Tele2mobilonline

jeg husker nu ikke der har været noget videre omkring tele2mobilonline her i
gruppen på det seneste, hvilket også den google søgning viser.

Jeg ahr bestilt overflytning, og efter info skulle jeg flytte over den 24/8
så jeg har ikke noget jeg kan fortæller om endnu.. Ud over at det jo er et
godt tilbud de kører med.

Dog hørte jeg dem ad, om hvornår de kommer med GPRS.. hvilket de svarede at
det ville komme i nærmeste fremtid.. Men det er jo så den dårlige nyhed, for
det kan jeg jo så se de sagde det samme sidst i Januar... Men hvad jeg har
kun brugt det nogle få gange. men det er nu nyttigt til at finde et
telefonnummer eller noget i ny og næ.



Rasmus Piil (14-08-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus Piil


Dato : 14-08-04 07:05

Tak til Både Michael og Bjarke

Jeg skulle bare lige vide om det kun var mig og min kæreste der
har haft meget dårlige erfaringer med Tele2Online

Milsen Rasmus


Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev:
>"Michael Kjærsgård"
><none@invalid.tld> skrev i en meddelelse
>news:411D3292.738AA776@invalid.tld...
>> > Er der nogen der har erfaringer
>> >med Tele2online på godt eller ondt ?
>>
>> http://groups.google.dk/groups?&q=T
>>ele2mobilonline
>
>jeg husker nu ikke der har været
>noget videre omkring tele2mobilonline her i
>gruppen på det seneste, hvilket også
>den google søgning viser.
>
>Jeg ahr bestilt overflytning, og
>efter info skulle jeg flytte over den 24/8
>så jeg har ikke noget jeg kan
>fortæller om endnu.. Ud over at det jo er et
>godt tilbud de kører med.
>
>Dog hørte jeg dem ad, om hvornår de
>kommer med GPRS.. hvilket de svarede at
>det ville komme i nærmeste fremtid..
>Men det er jo så den dårlige nyhed, for
>det kan jeg jo så se de sagde det
>samme sidst i Januar... Men hvad jeg har
>kun brugt det nogle få gange. men det
>er nu nyttigt til at finde et
>telefonnummer eller noget i ny og næ.


Bjarke Hansen (14-08-2004)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 14-08-04 09:02


"Rasmus Piil (slet FV9PK)" <treefarmer@FV9PKhotpop.com> skrev i en
meddelelse news:10924636730.795786809397391@dtext.news.tele.dk...
> Tak til Både Michael og Bjarke
>
> Jeg skulle bare lige vide om det kun var mig og min kæreste der
> har haft meget dårlige erfaringer med Tele2Online

j<men så hører det selvfølgelig med at du så fortæller hvad du har oplevet!
Hvad havde du regnet med?





Rasmus Piil (16-08-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus Piil


Dato : 16-08-04 13:28


>j<men så hører det selvfølgelig med
>at du så fortæller hvad du har oplevet!
>Hvad havde du regnet med?

Nå ja - Undskyld

De har klaret at sende min kæreste nye simkort til en forkert adresse
selv om at de havde fået den rigtige adresse oplyst. Derefter går
der
ca 6 dage fra de får det retur til de kan finde ud af at sende det
til
hende. Og ingen ingen kunne gøre noget når vi ringende til deres
"kundeservice" - Nu er kortet kommet, men jeg tror nu nok at hun
skifter snart !

Rasmus


Bjarke Hansen (17-08-2004)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 17-08-04 22:53

"Rasmus Piil (slet OK9GY)" <treefarmer@OK9GYhotpop.com> skrev i en
meddelelse news:10926594520.52327088394421@dtext.news.tele.dk...
>
> >j<men så hører det selvfølgelig med
> >at du så fortæller hvad du har oplevet!
> >Hvad havde du regnet med?
>
> Nå ja - Undskyld
>
> De har klaret at sende min kæreste nye simkort til en forkert adresse
> selv om at de havde fået den rigtige adresse oplyst. Derefter går
> der
> ca 6 dage fra de får det retur til de kan finde ud af at sende det
> til
> hende. Og ingen ingen kunne gøre noget når vi ringende til deres
> "kundeservice" - Nu er kortet kommet, men jeg tror nu nok at hun
> skifter snart !

Okay det lyder nu nok som en uheldig start.. Men de har vist også flere
selskaber der klarer sagerne for dem...

Har har tilmeldt mig, og jeg loggede mig in på den personlige side hos
Tele2mobilonline hvor man kan følge bestillingen.. og der stod noget med
Afventer modtagelse af tilmeldingsblanket, og skrev så til kundeservice
hvornår man ville blive flyttet, der stod allerede en dato. Og det er da
mærkeligt hvis de afventer tilmeldingsblanket... men han sagde jeg nok ved
en fejl ikke havde modtaget denne.. det var nu kun et par timer efter jeg
havde bestilt.. og så sendte han det som en PDF... Jeg udskrev den, og tog
til adressen som den skulle sendes til.. gad ikke betale porto da jeg
alligevel bor i nærheden... og det var ikke noget med Tele2, men et eller
andet Express Fulfilment Services A/S Der stod også noget sonofon halløjsa i
receptionen... men de fik blankenten... og et par dage efter blev der
opdateret om bestillingen at der var bestilt simkort.. så må jeg se om det
kommer



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408945
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste