"Rasmus Piil (slet OK9GY)" <treefarmer@OK9GYhotpop.com> skrev i en
meddelelse news:10926594520.52327088394421@dtext.news.tele.dk...
>
> >j<men så hører det selvfølgelig med
> >at du så fortæller hvad du har oplevet!
> >Hvad havde du regnet med?
>
> Nå ja - Undskyld
>
> De har klaret at sende min kæreste nye simkort til en forkert adresse
> selv om at de havde fået den rigtige adresse oplyst. Derefter går
> der
> ca 6 dage fra de får det retur til de kan finde ud af at sende det
> til
> hende. Og ingen ingen kunne gøre noget når vi ringende til deres
> "kundeservice" - Nu er kortet kommet, men jeg tror nu nok at hun
> skifter snart !
Okay det lyder nu nok som en uheldig start.. Men de har vist også flere
selskaber der klarer sagerne for dem...
Har har tilmeldt mig, og jeg loggede mig in på den personlige side hos
Tele2mobilonline hvor man kan følge bestillingen.. og der stod noget med
Afventer modtagelse af tilmeldingsblanket, og skrev så til kundeservice
hvornår man ville blive flyttet, der stod allerede en dato. Og det er da
mærkeligt hvis de afventer tilmeldingsblanket... men han sagde jeg nok ved
en fejl ikke havde modtaget denne.. det var nu kun et par timer efter jeg
havde bestilt.. og så sendte han det som en PDF... Jeg udskrev den, og tog
til adressen som den skulle sendes til.. gad ikke betale porto da jeg
alligevel bor i nærheden... og det var ikke noget med Tele2, men et eller
andet Express Fulfilment Services A/S Der stod også noget sonofon halløjsa i
receptionen... men de fik blankenten... og et par dage efter blev der
opdateret om bestillingen at der var bestilt simkort.. så må jeg se om det
kommer