Erfaringer med Tele2online
Fra : Rasmus Piil

Dato : 13-08-04 13:34

Er der nogen der har erfaringer med Tele2online på godt eller ondt ?

Hilsen Rasmus

---------
Undskyld hvis det er den forkerte group !

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-08-04 22:29

http://groups.google.dk/groups?&q=Tele2mobilonline

--
Michael
Sjove spil og konkurrencer - http://vindenand.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-04 22:44

"Michael Kjærsgård" <none@invalid.tld> skrev i en meddelelse

> http://groups.google.dk/groups?&q=Tele2mobilonline

jeg husker nu ikke der har været noget videre omkring tele2mobilonline her i
gruppen på det seneste, hvilket også den google søgning viser.

Jeg ahr bestilt overflytning, og efter info skulle jeg flytte over den 24/8
så jeg har ikke noget jeg kan fortæller om endnu.. Ud over at det jo er et
godt tilbud de kører med.

Dog hørte jeg dem ad, om hvornår de kommer med GPRS.. hvilket de svarede at
det ville komme i nærmeste fremtid.. Men det er jo så den dårlige nyhed, for
det kan jeg jo så se de sagde det samme sidst i Januar... Men hvad jeg har
kun brugt det nogle få gange. men det er nu nyttigt til at finde et
telefonnummer eller noget i ny og næ.

Fra : Rasmus Piil

Dato : 14-08-04 07:05

Tak til Både Michael og Bjarke

Jeg skulle bare lige vide om det kun var mig og min kæreste der
har haft meget dårlige erfaringer med Tele2Online

Milsen Rasmus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-04 09:02

"Rasmus Piil (slet FV9PK)" <treefarmer@FV9PKhotpop.com> skrev i en
meddelelse news:10924636730.795786809397391@dtext.news.tele.dk...
> Tak til Både Michael og Bjarke
>
> Jeg skulle bare lige vide om det kun var mig og min kæreste der
> har haft meget dårlige erfaringer med Tele2Online

j<men så hører det selvfølgelig med at du så fortæller hvad du har oplevet!
Hvad havde du regnet med?

Fra : Rasmus Piil

Dato : 16-08-04 13:28

>j<men så hører det selvfølgelig med
>at du så fortæller hvad du har oplevet!
>Hvad havde du regnet med?

Nå ja - Undskyld

De har klaret at sende min kæreste nye simkort til en forkert adresse
selv om at de havde fået den rigtige adresse oplyst. Derefter går
der
ca 6 dage fra de får det retur til de kan finde ud af at sende det
til
hende. Og ingen ingen kunne gøre noget når vi ringende til deres
"kundeservice" - Nu er kortet kommet, men jeg tror nu nok at hun
skifter snart !

Rasmus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-08-04 22:53

"Rasmus Piil (slet OK9GY)" <treefarmer@OK9GYhotpop.com> skrev i en
meddelelse news:10926594520.52327088394421@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> hende. Og ingen ingen kunne gøre noget når vi ringende til deres
> "kundeservice" - Nu er kortet kommet, men jeg tror nu nok at hun

Okay det lyder nu nok som en uheldig start.. Men de har vist også flere
selskaber der klarer sagerne for dem...

Har har tilmeldt mig, og jeg loggede mig in på den personlige side hos
Tele2mobilonline hvor man kan følge bestillingen.. og der stod noget med
Afventer modtagelse af tilmeldingsblanket, og skrev så til kundeservice
hvornår man ville blive flyttet, der stod allerede en dato. Og det er da
mærkeligt hvis de afventer tilmeldingsblanket... men han sagde jeg nok ved
en fejl ikke havde modtaget denne.. det var nu kun et par timer efter jeg
havde bestilt.. og så sendte han det som en PDF... Jeg udskrev den, og tog
til adressen som den skulle sendes til.. gad ikke betale porto da jeg
alligevel bor i nærheden... og det var ikke noget med Tele2, men et eller
andet Express Fulfilment Services A/S Der stod også noget sonofon halløjsa i
receptionen... men de fik blankenten... og et par dage efter blev der
opdateret om bestillingen at der var bestilt simkort.. så må jeg se om det
kommer