Nokia 3510i
Fra : Morten Larsen

Dato : 12-08-04 19:57

Jeg skal ud at have en ny mobil i morgen. Overvejer faktisk en Nokia 3510i,
men får pludselig kolde fødder jvf de mails om fugtproblemer.

Kan den telefon anbefales?

Overvejer at købe den hos First Class Communications på Nørrebrogade, Kbh N.
Kender I dette sted og hvordan er servicen der?

På forhånd mange tak for svar.

Med venlig hilsen,

Morten

Fra : MigSelv

Dato : 12-08-04 21:16

Telefonen kan stadigvæk godt anbefales. Vedkommende, der har fået
fugtskader, har sikkert opbevaret sin telefon forkert (kan have haft den i
lommen).

Du kan købe min, den kommer derovre fra. Hvis du er int. kan vi maile
privat. Den er fra denne måned af !!

Kan ellers godt anbefale geschäften. Den er ejet af et par fremmedarbejdere.
Så hvis du er rasist, så skal du nok ikke handle hos dem.

Pris, ja vi nu bliver enige om, dog med en mindstepris på 460,- + porto.

Skriv til mig privat, ellers så ender det med, at nyhedsgrupperne bliver til
en strikkeklub.

/MigSelv

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-08-04 22:17

MigSelv skrev:

> ellers så ender det med, at nyhedsgrupperne bliver
> til en strikkeklub.

Hvilket ikke er at foragte. Se bare dk.fritid.bil - rigtig hyggeligt sted
at hænge ud med mange læsere og tonsvis af hjælp.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 12-08-04 23:15

Således skrev MigSelv den Thu, 12 Aug 2004 22:16:24 +0200:

>Skriv til mig privat, ellers så ender det med, at nyhedsgrupperne bliver til
>en strikkeklub.

Er der nogen, der har en god strikkeopskrift på en bæltetaske til en
Nokia 6150?

Knud
--
Re vera, potas bene

Fra : JMo.

Dato : 13-08-04 00:02

Knud Winckelmann wrote:

> Er der nogen, der har en god strikkeopskrift på en bæltetaske til en
> Nokia 6150?

Det har de her:
http://www.krusell.se/subCategory.php?s=2&prodGrp=2&cat=1

- jeg tror dog ikke de vil udlevere den, men så må du bare købe en de har
strikket sammen.

Fra : Morten Larsen

Dato : 13-08-04 21:00

Hvor er det dog beklageligt at jeg, der stiller et sobert spørgsmål, skal
opleve at emnet fuldstændigt ændres til noget aldeles irrelevant. Martin,
Knud og JMo sku' skamme sig!!!!!!!!!!!

Tak til "MigSelv" for svaret. Købte en ny mobil i nævnte forretning i dag.
God service og flinke folk.

Kh,

Morten

Fra : JMo.

Dato : 13-08-04 22:44

Morten Larsen wrote:

> Hvor er det dog beklageligt at jeg, der stiller et sobert spørgsmål,
> skal opleve at emnet fuldstændigt ændres til noget aldeles irrelevant.
> Martin, Knud og JMo sku' skamme sig!!!!!!!!!!!

Velkommen til usenet. Her debateres, og man 'ejer' ikke sin tråd - de lever
som oftest deres eget liv. Du kan nøjes med at følge den så længe du orker.

Så tør øjnene, og nup en kiks.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-08-04 22:58

Morten Larsen skrev:

> Hvor er det dog beklageligt at jeg, der stiller et sobert spørgsmål,

Beklageligt?

> skal opleve at emnet fuldstændigt ændres til noget aldeles irrelevant.
> Martin, Knud og JMo sku' skamme sig!!!!!!!!!!!

Næh du skulle nærmere skamme dig for at holde det hyggelige niveau nede.

Sæt dig lidt ind i hvordan usenet fungere inden du skælder os andre ud -
det andet her klær' dig ikke

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-08-04 11:26

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Telefonen kan stadigvæk godt anbefales. Vedkommende, der har fået
> fugtskader, har sikkert opbevaret sin telefon forkert (kan have haft den i
> lommen).

at opbevare en "mobil" telefon i lommen er forkert??? hmmmm

jeg vil sige at så er mobilen forkert konstrueret

Peter

Fra : MigSelv

Dato : 13-08-04 12:00

Min har ikke taget skade af hverken regn eller anden form for fugt.
Der er fuldt batteri på den endnu...

/MigSelv

Fra : Jochke

Dato : 13-08-04 19:38

MigSelv wrote:

> Min har ikke taget skade af hverken regn eller anden form for fugt.
> Der er fuldt batteri på den endnu...

Min Nokia 6600 har også ligget i lommen under sport og i regnvejr. Den
lever endnu. Men tager det sjovt nok ikke så højtideligt når det er en
tlf jeg har fået af Nokia.

Men vil da også mene at en mobil bør være konstrueret til at ligge i en
lomme, men anbefaler absolut ingen at de gør det. :)

--
Venlig hilsen
Jochke