Oversigt over xDSL/bredbåndsudbydere?
Fra : Lars Jensen

Dato : 09-05-01 18:45

Findes der en central oversigt over aktuelle udbydere af xDSL og
bredbånd i Danmark - inkl. TDCs underleverandører - for både private
og erhvervsliv.
Jeg har prøvet MINT.dk, men den har kun fem ADSL-udbydere (InterNord,
TDC, Mobilix, Cybercity, WorldOnline).
Er der andre end Mediscape, som er begyndt at sælge FWA direkte til
forbrugerne/erhvervslivet?
vh
Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-05-01 19:03

"Lars Jensen" <larsj@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet MINT.dk, men den har kun fem ADSL-udbydere (InterNord,
> TDC, Mobilix, Cybercity, WorldOnline).

Ikke uden grund, og InterNord er vist endda kun teoretisk.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Gregers Petersen

Dato : 09-05-01 21:14

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9dc0o6$2hun$3@tnews.inet.tele.dk...
> Ikke uden grund, og InterNord er vist endda kun teoretisk.

InterNord eksisterer ikke længere (som InterNord),
de er købt af WOL, der har gjort InterNords kontor
her i Sindal (+ et lille et i Kolding) til deres "Jyllandskontor."

Se iøvrigt: http://www.internord.dk

--
MvH

Gregers Petersen
http://main.internord.dk/~petersen/disclaimer.html

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 09-05-01 22:17

"Gregers Petersen" <gregers@fjern-dette-petersen.nu> wrote Wed, 9
May 2001 22:13:42 +0200 :

>der har gjort InterNords kontor
>her i Sindal (+ et lille et i Kolding) til deres "Jyllandskontor."

Narj Hov Da.

Som Vendelbo placeret på det tidligere Hovedkontor på Frederiksberg
må jeg da lige indskyde at jeg absolut ser kontoret i Sindal som
værende the Main Office of Tiscali-World_Online-Internord, og
Frederiksberg kontoret kun som en filial.

(Kolding er nedlagt... eller retter der er "blot" en sælger som
arbejder hjemmefra svjv).

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-05-01 19:51

Lars Jensen wrote:

> Er der andre end Mediscape, som er begyndt at sælge FWA direkte til
> forbrugerne/erhvervslivet?

Så vidt jeg er orienteret, så er http://www.arrowhead.dk også igang
med at bygge noget TWA.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Christian Andersen

Dato : 09-05-01 20:58

In the nether regions of Hell Carsten Riis said:

>Så vidt jeg er orienteret, så er http://www.arrowhead.dk også igang
>med at bygge noget TWA.

Ja, vi kan ikke få nok amerikanske flyselskaber.

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-05-01 00:42

Christian Andersen wrote:

> Ja, vi kan ikke få nok amerikanske flyselskaber.

Ups. F-tasten havde "tlyffef" sig.