Mavepine om morgenen
Fra : MuLLe

Dato : 13-08-04 06:18

Hej NG

Jeg har fået et prøblem, som jeg ikke rigtig ved om jeg skal gå til læge
med.

Når jeg står op om morgenen, har jeg ekstremt ondt i maven.
Det går først over når jeg har tisset en 4-5 gange op af formiddagen.
Det har stået på i 3 til 4 mdr nu, og er ikke ændret siden det startede.

Er der nogen der ved hvad det kan være, og om jeg skal gå til læge.

MvH MuLLe

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 23:10

Hej

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det går først over når jeg har tisset en 4-5 gange op af formiddagen.
> Det har stået på i 3 til 4 mdr nu, og er ikke ændret siden det startede.

Som hovedregel, ALTID til læge ved stærke mavesmerter, og SPECIELT ved
vedvarende smerter, kan kun gå for langsomt efter min mening...

> Er der nogen der ved hvad det kan være, og om jeg skal gå til læge.

Det lugter af urinvejene, og hvad det indebærer af organer, der må du vente
på en lægmand til at svare mere indgående, men afsted til lægen det gik, og
spørg ham...

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : MuLLe

Dato : 13-08-04 23:49

"Bevidst" wrote
> [...]
vente
> på en lægmand til at svare mere indgående, men afsted til lægen det gik,

Okay mange tak for svaret, det vil jeg så gøre.

MvH MuLLe

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 15-08-04 09:26

Hej
Ja, til lægen og tag en urinprøve med. Jeg syntes også det lyder som
urinvejene og jeg taler af erfaring da jeg har det kronisk.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Lisbeth Nielsen

Dato : 15-08-04 16:27

"Bevidst" <bevidst[snabel a]mailS-L-E-T.dk> wrote in message

> Det lugter af urinvejene, og hvad det indebærer af organer, der må du
vente
> på en lægmand til at svare mere indgående,

En lægmand er "en person der ikke ved så meget om et bestemt fag som den
person der er uddannet i faget", så i dette tilfælde er det nok ikke en
lægmand han/hun skal have fat i.

Venlig hilsen
Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 20:06

Hej Lisbeth

"Lisbeth Nielsen" <nomail@nomail.invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En lægmand er "en person der ikke ved så meget om et bestemt fag som den
> person der er uddannet i faget", så i dette tilfælde er det nok

Det er helt korrekt, ved ikke lige hvor jeg var vandret hen i mine tanker da
jeg skrev dette...

Mvh

Carsten, Østerbro