fisk i københavn's område
Fra : Kenneth G

Dato : 13-08-04 17:10

Hej i ng

Jeg er helt ny i fiskeri og ved ikke så meget om hvad man kan fange på de
forskellige årstider.
hvad kan man fange lige nu i Amager/københavn's område, og med hvad på linen

--
Hilsen Kenneth

---

Fra : Spangkuk

Dato : 13-08-04 20:35

"Kenneth G" <s044acec@gwia.haderslev.dk> skrev

> Jeg er helt ny i fiskeri og ved ikke så meget om hvad man kan fange på de
> forskellige årstider.
> hvad kan man fange lige nu i Amager/københavn's område, og med hvad på
linen

Øj, der er meget at gå efter i øjeblikket, så det ville være en
stor hjælp hvis du lige skriver om du vil fiske fra kyst eller fra
båd.

Spang

Fra : Kenneth G

Dato : 15-08-04 10:24

> [...]
>
> Øj, der er meget at gå efter i øjeblikket, så det ville være en
> stor hjælp hvis du lige skriver om du vil fiske fra kyst eller fra

Ja det kan der jo være noget om. Jeg er kun til kyst fiskeri

Kennth

---

Fra : Spangkuk

Dato : 15-08-04 14:02

"Kenneth G" <s044acec@gwia.haderslev.dk> skrev i

> Ja det kan der jo være noget om. Jeg er kun til kyst fiskeri

Så er der småtorsk, fladfisk, enkelte hornfisk og ørreder.
Kan du finde en mole/kaj og lidt dybere vand, er der også
god mulighed for sild.

Muligvis også makreller, men jeg er ikke helt sikker på,
om de er der nu.

Spang