flytning godt overstået (lidt lang)
Fra : Kari Eiffert

Dato : 13-08-04 17:57

Hejsa!

Ja vi er jo lige flyttet i eget hus. Det er bare vidunderligt! ( altså lige
bortset fra at vores badeværelse er ikke-eksisterende)

Vi ville jo gøre det hele så let for vores tre vidundere så muligt. Vi ville
jo ikke stresse dem. Så vi puttede dem ned til vores underboere, som de jo
var vandt til at løbe frit rundt ved, så de kender jo også deres to
tøsemisser.
Men men men, hvor var deres moar og far bare helt vildt ondskabsfulde at
lukke døren derned til!! Og vi skulle i hvert fald ikke tro at de ville
snakke med os, når vi var nede for at kigge til dem. De var ganske enkelt
smask-fornærmede!
Nå men tiden kom, hvor de skulle flyttes ind i huset. Det var første gang de
var der, og det var meget blandede reaktioner. Alf løb rundt og var
nysgerrig. Yatzy var så flad, så flad og sneg sig rundt langs væggen. Og
Zulu beviste endelig at hun rent faktisk kan miave, og brugte ret lang tid
på at fortælle os at hun var kommet helt forkert i byen!
Nu, to uger efter, er det som om de aldrig har boet andre steder. Ja det tog
faktisk kun to dage.

I øvrigt har vi haft lidt problemer med vores hankat Alf. Han miavede næsten
i døgndrift. Ikke til at holde ud! Det var faktisk så slemt at vi overvejede
at følge Mariannes eksempel med Sisse. Men efter vi er flyttet har der ikke
været noget!! Han er rolig og glad, og MEGET mindre larmede *jubler* Vi har
på fornemmelsen at det var var de to tøser fra underboerne (som de jo stort
set gik sammen med hele tiden) der stressede ham. Derfor lavede vi et
forsøg. De to tøser kom på besøg. Der gik et kvarter, og så var han bare
godt sur igen! To min. efter de var igen var han glad igen. Så løste
problemet heldigvis sig selv ved flytningen.

En lille beretning der heldigvis endte godt på alle måder

MVH Kari

Fra : Kate

Dato : 15-08-04 09:15

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Ja det tog
> faktisk kun to dage.

Ja, katte er jo forskellige. Af mine var to hjemme samme dag vi
flyttede ind, en var et par dage om det og den sidste var 2 uger om at
falde helt til.

Er i glade for jeres nye hus så? Ihh, gid det var mig som kunne flytte
i hus

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 15-08-04 20:53

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja, katte er jo forskellige. Af mine var to hjemme samme dag vi
> flyttede ind, en var et par dage om det og den sidste var 2 uger om at

Sidst vi flyttede havde vi kun de to tøser, og da var det det samme. Der
faldt de næsten også til med det samme. Det er altså dejligt

> Er i glade for jeres nye hus så? Ihh, gid det var mig som kunne flytte
> i hus

Ja vi er rigtigt glade for det Men er altså samtidigt også rimeligt
trætte af det. Huset er i to etager: stueetage og kælder. Stueetagen er
brugbar, men kælderen! Her har vi måttet starte helt fra bunden! Så lige nu
er vi to pers. og tre misser på 69 m2. Og de har før været vandt til at have
op til 200 m2, da de også løb i vores underboers lejlighed. Det har været
lidt hårdt. For de skal jo stadig fræse rundt over det hele. Nu er det bare
lettere for os at gå i vejen Men snart skulle de næste 69 m2 også gerne
være brugbare.

Mvh Kari