Hvad syn's I om ham her?
Fra : J

Dato : 11-08-04 23:38

Der har været nogle problemer med billederne på fritid.dyr.dk men nu virker
det igen, så hvis I har lyst til at se Laurits, som skal flytte ind hos mig
her sidst i august, så klik på nedenstående link.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=833&folde
r=1003&limit_start=0&limit_user=15

hilsen Jette

Fra : Denise

Dato : 12-08-04 08:11

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in message
> [...]
mig
> her sidst i august, så klik på nedenstående link.

Jamen, hvad vi synes om ham ? Jeg synes det skulle være forbudt at vise
sådanne nogle billeder, når man ikke lige står og skal have killinger
Bedårende, lige til at kramme og nusse

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 12-08-04 09:11

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, hvad vi synes om ham ? Jeg synes det skulle være forbudt at vise
> sådanne nogle billeder, når man ikke lige står og skal have killinger
> Bedårende, lige til at kramme og nusse

Enig med Denise. Uhm, hvor er han dog lækker

/ Anya og Sophie ( som sidder på skødet og hjælper med at skrive ).

> --
> Hilsen Denise

---

Fra : Kate

Dato : 12-08-04 09:23

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> så hvis I har lyst til at se Laurits, som skal flytte ind hos mig
> her sidst i august,

Han er da godt nok en lækker lille sag

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lady

Dato : 13-08-04 03:22

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> skrev i en meddelelse
> [...]
mig
> her sidst i august, så klik på nedenstående link.

Klip...

Han ligner meget min Hockey, der dog er ren Main Coon. Han er rigtig flot må
man sige, og han ligner mere Main Coon end alm. huskat, men hans pels ser
alligevel ikke ud til at være helt Main Coon, så du skal nok regne med en
mellemting.

Det er sjovt med de pelse.
Mine forældres kat(min gamle) har lige fået 2 killinger. Vi mener, hun må
være en skovkatteblanding. Den ene killing har almindelig pels men den anden
har "pudefyld" pels. Rigtig tyk pels. Katte kan jo godt parre sig med flere,
før det går op for dem, at de er gravide, men det er nu alligevel lidt sjovt
at se:)

Mvh. T.Jakobsen

Fra : Lady

Dato : 13-08-04 03:29

> Klip...
>
> Han ligner meget min Hockey, der dog er ren Main Coon.

klip...

Glemte lige en link til Hockey
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=805&folder=924&limit_start=0&limit_user=15

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 14-08-04 00:10

Han er klart nuttet og en STOR kælegris. Har haft ham på skødet, dybt
sovende, i en times tid *S* Og han er rigtig god til at klatre i
cowboybukser *S* Du skal nok få meget stor glæde af ham, og nej, jeg tog ham
ikke med hjem i tasken *G*

M.v.h.
Lise (og 8 misser der klart synes, at mor lugter af andre katte i dag *S*)