Klø hunden i øret
Fra : Georg

Dato : 13-08-04 02:19

Nogle gange, klør jeg Sofuslabrador i ørene med en finger, hvilket han
åbenbart nyder, for han blir helt skeløjet, trykker sin våde snude ind mod
mit bukseben så snuden blir helt skæv mens han siger gryntelyde. Udover det
er ret hyggeligt, er det så noget der er skadeligt. Der må jo være en slags
"erogen" zone i ørene eller hvad?

Georg

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 13-08-04 07:46

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er ret hyggeligt, er det så noget der er skadeligt. Der må jo være en

Hej Georg

Mine har det lige så, jo længere ned men kommer, jo bedre. Sommetider
kommer gevinsten, og man får en klat ørevoks med ud, og man skal være
hurtig, hvis man vil undgå, at hunden har slikket fingeren ren for ørevoks,
så snart fingeren er så langt væk fra øret, at den kan nå.
Så den helt extreme nydelse, har jeg altid sat i forbindelse med, at
alternativet for hunden, jo er poten, og det går jo ofte noget hårdere for
sig, og den kan alligevel ikke komme til at klø, hvor det klø'r, eller at
ryste kraftigt på hovedet. Ved siden af disse alternativer, så er din
nulrende finger jo himmerriget.

M.V.H.....Benny..

Fra : Karina.

Dato : 13-08-04 13:11

for han blir helt skeløjet, trykker sin våde snude ind mod
> mit bukseben så snuden blir helt skæv mens han siger gryntelyde.

*GS* ti-hi, for det kunne være en ret præcis beskrivelse af Misja når
jeg gør det samme, især det med at blive skeløjet og indstille blikket
på uendelig... Men hvad det er og hvorfor ved jeg ikke, andet end at
hun bliver helt og aldeles salig *SS*

Vh. Karina G.C.

Fra : Stoffer

Dato : 13-08-04 14:52

Hej!

Jeg er bestemt ikke expert på det her område,men jeg ville stoppe hvis jeg
var dig,fordi jeg tror det kan udvikle sig til betændelse,så du har en hund
der klør sig i øret hele tiden.
Men det er altså bare et gæt.(?)

Vi har en lille westie,og vi kan også klø ham i øret,men vi kan pludselig
komme til at klø ham et sted,der får ham til at hyle af smerte(altså stadig
inde i øret),så det er vi holdt op med.

Mvh St