nordsvensk hest søges
Fra : Laila Christensen

Dato : 13-08-04 19:45

Hej. jeg er ved og skal købe ny hest til handikap ridning. og er interssered
i en nordsvensk hest.men kan ikke finde en, den skal helst være ca 8 år og
op efter.max 16 år.rolig og rar. pris max 20.000kr Mvh laila

---

Fra : Louise

Dato : 14-08-04 08:41

Hejsa

Hvis jeg var dig ville jeg lede, hvor udvalget er størst, nemlig i
Sverige. Gå ind på www.annonsdirekt.se og kig under koldblodsheste

Held og lykke med din søgen.

Louise

Fra : Camilla Carcary

Dato : 15-08-04 19:20

"Louise" <egdal@sporty.dk> skrev i melding
> Hejsa
>
> Hvis jeg var dig ville jeg lede, hvor udvalget er størst, nemlig i
> Sverige. Gå ind på www.annonsdirekt.se og kig under koldblodsheste
>
> Held og lykke med din søgen.

Eller gå inn på http://www.bukefalos.com/pn/index.htm

Der er det også mange annonser.

Camilla

Fra : Louise

Dato : 16-08-04 10:50

bukefalos.com henviser til annonsdirekt.se, så det er det samme

Louise