Ram til Thinkpad
Fra : Peter Løkke

Dato : 09-05-01 19:23

Jeg har en Thinkpad A20 som jeg lige ville opgradere med lidt mere. Bestilte
så 128mb PC-100 SO-Dimm af mærket PQI, men det virker ikke!!!

Er rammen defekt eller er min bærbare bare kræsen? Og hvis den er kræsen,
hvilke mærker duer så? (Original IBM-ram er jo LIDT pebret...).

- Peter

Fra : www.s-p.dk

Dato : 10-05-01 00:20

Det er kun IBM og KINGSTON ram der virker i en Thinkpad

SP.
Peter Løkke <peters@indbakke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:OXfK6.415$zv2.67378@news010.worldonline.dk...

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-05-01 10:34

Det er noget vrøvl. Vi bruger selv Apacer ram i vores IBM laptops, og de
virker fortræffeligt.

Peter: jeg tror det er dine PQI ram der er defekte.

Med venlig hilsen
Claus Sørensen, Laptop4u