forsættelsen af lykke eller ikke lykke
Fra : Henrik Larsen

Dato : 08-05-01 21:45

Ja, jeg vil altså lige foresætte med min historie.

Jeg er nu begyndt at se lyset for enden af tunlen, men der er langt endnu
meget langt.

Der hvor jeg arbejder pt. er der ca. 20 pædagoer ansat, og de er ved at
hjælpe mig med at blive mere bevist for mine omgivelser og de siger at jeg
skal ignore det lægerne siger til mig (alt skal ikke ignoreres), jeg går
også i blandt mange personer med forskellige handicaps (mongoler, CP =
spastikere, et par autister m.fl.) det har også hjulpet llidt, men jeg
tænker stædigvæk på de minuser jeg har min epilepsi og min tremor (rysten),
jeg har fået at vide af pædagoerne at jeg tænker for meget på min tremor, og
jeg har ikke noget godt socialt netværk.

Men for første gang i mit liv, har jeg deltaget til den. 1. maj
(arbejdernes kampdag), jeg tror at jeg var oppe på 6 øl (fy,fy det må man
ikke når man har epilepsi) men jeg havde det sgu sjovt, jeg var sammen med 3
andre fra arbejdet, og jeg tror nok at jeg var lidt skæv. Det var der jeg så
lyset for enden af tunnelen.

--
Henrik Larsen - webmaster på:
www.handikap.nu og www.shaky.nu

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 08-05-01 22:05

Henrik Larsen skrev:

>Ja, jeg vil altså lige foresætte med min historie.

Ja det manglede bare.
Du kan da ikke starte på sådan noget uden at fortælle om
fortsættelsen.

>Jeg er nu begyndt at se lyset for enden af tunlen, men der er langt endnu
>meget langt.

Bliv ved at holde øje med lyset. Så ender det med, der går sport i at
nå derhen du.

>tænker stædigvæk på de minuser jeg har min epilepsi og min tremor (rysten),
>jeg har fået at vide af pædagoerne at jeg tænker for meget på min tremor, og
>jeg har ikke noget godt socialt netværk.

Brug dine evner på noget, du kan ændre på.
Du er spastiker, og du ryster. Det går sikkert ikke over, ved at bande
over det, så spild ikke din tid på det.
Find hellere ud af, hvad du er god til, og brug kræfterne på det.

>Men for første gang i mit liv, har jeg deltaget til den. 1. maj

Se selv. Der er noget du kan.

>(arbejdernes kampdag), jeg tror at jeg var oppe på 6 øl (fy,fy det må man

Der var så noget mere.

>ikke når man har epilepsi) men jeg havde det sgu sjovt, jeg var sammen med 3
>andre fra arbejdet, og jeg tror nok at jeg var lidt skæv. Det var der jeg så
>lyset for enden af tunnelen.

Lær at se lyset uden øl også. Det kan godt lade sig gøre, når man
rigtig prøver.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.