PCMCIA
Fra : Torben F@rum

Dato : 08-05-01 20:20

Problemer med mit PCMCIA/CF kort til compactflashkort, hvis jeg sætter det i
computeren sker der intet, hvis jeg sætter det i med CF kort monteret fryser
maskinen øjeblikkeligt, kortet er testet i anden maskine hvor det fungerer
perfekt. Er der nogen der har de vise sten, eller et link til en gerne dansk
side ?
Mit kombinerede PCMCIA net/modem kort fungerer perfekt i maskinen.

(computeren er en Siemens Nixdorf 486 dx4/75 med 4 mb ram WIN 95)

Med venlig Hilsen
Torben Farum
9300 Sæby < ( , , ) >------------@
farum@city.dk ( (..) ) )

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 09-05-01 17:03

"Torben F@rum" <farum@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mit kombinerede PCMCIA net/modem kort fungerer perfekt i maskinen.
>
> (computeren er en Siemens Nixdorf 486 dx4/75 med 4 mb ram WIN 95)

Overholder maskinen minimumskravene for compactflash-kortet? Hvad er den
anden computer det blev testet i for en?

Fra : Torben F@rum

Dato : 09-05-01 20:52

Jimmy Nielsen skrev i meddelelsen <9dbpna$is3$1@news.cybercity.dk>...
>Overholder maskinen minimumskravene for compactflash-kortet? Hvad er den
>anden computer det blev testet i for en?
>
>Aner det ikke, hvad er minimumskravene ?
Den anden maskine var en P166 med win 98 installeret

Torben

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 10-05-01 10:07

> Den anden maskine var en P166 med win 98 installeret
>
> Torben

Du har lige de ram der kræves af Win95. Måske kræver dennoget mere, når
kortet er sat i.
Win98 maskinen har i hvert fald mere end 4 MB

Fra : Torben F@rum

Dato : 10-05-01 20:40

Carsten Nielsen skrev i meddelelsen <9ddlpm$p9g$1@news.net.uni-c.dk>...
>Du har lige de ram der kræves af Win95. Måske kræver dennoget mere, når
>kortet er sat i.
>Win98 maskinen har i hvert fald mere end 4 MB

Korrekt, den eneste grund til det blev win95 på maskinen var problemet med
de 4 mb ram.

Torben