Mandrake 10 - login
Fra : ole olsen

Dato : 12-08-04 21:38

Hej NG
Har nu kørt med md 10 i lang tid uden problemer, men nu får jeg besked på at
logge ind og give password. Jeg mener ikke at have lavet noget specielt, så
hvorfor?

Fra : Peter Mogensen

Dato : 12-08-04 21:53

ole olsen wrote:
> [...]
> logge ind og give password. Jeg mener ikke at have lavet noget specielt, så

Du har sikkert bedt om at blive fri for det da du installerede ved at
sige ja til at den automatisk skulle logge default-brugeren ind.
Den feature må være blevet slået fra på en eller anden måde. Måske noget
du har gjort - måske via en update, der er kommet til at slå det fra.

Peter

Fra : Martin Thøgersen

Dato : 12-08-04 22:07

Peter Mogensen wrote:

> [...]
> Den feature må være blevet slået fra på en eller anden måde. Måske noget
> du har gjort - måske via en update, der er kommet til at slå det fra.

Du finder 'autologin' et sted i Mandrake Control Center. (Sikkert under
boot)

--
Martin Thøgersen