MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan kopiere man hele indholdet samlet ~
Fra : Torben

Dato : 12-08-04 20:56

Hej.
Jeg er ved at blive godt træt af at man ikke lige sådan uden videre kan
hverken finde meddelserne i indbakke under søgefunktionen ej heller gemme en
kopi af mappen indbakke.
Hvordan sikkerhedeskopier / gemmer jeg dette, uden at gemme meddelserne
e...n e.. f.. t.. e.. r.. e..........n?
Skal det windows lort virkelig være så pisse besværligt.

-
Torben

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-08-04 22:12

"Torben" wrote

> Jeg er ved at blive godt træt af at man ikke lige sådan uden videre
kan
> hverken finde meddelserne i indbakke under søgefunktionen

Hvilket program bruger du?
I outlook er det meget enkelt og nemt

> ej heller gemme en kopi af mappen indbakke.

Hvilket program bruger du?

> Hvordan sikkerhedeskopier / gemmer jeg dette, uden at gemme
> [...]

Hvilket program bruge du?

> Skal det windows lort virkelig være så pisse besværligt.

Det er ikke værre end man gør det til

Du kan evt spørge i gruppen
dk.edb.internet.software.mail+news

Eller
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
Hvis kører med OE som mailprogram

- Peter

Fra : Torben

Dato : 12-08-04 22:34

Ja det er Outlook. Hvordan!?
-
Torben

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 13-08-04 01:02

Torben wrote:
> Ja det er Outlook. Hvordan!?
> -
> Torben

http://insideoe.tomsterdam.com/backup/
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;270670

/ Thomas

Fra : Torben

Dato : 13-08-04 03:29

Tak for linken og hjælpen.
Men processen at sikkerhedskopierer emails var ikke nemt. Men det er sgu
noget akavet.
Men heldigvis muligt, trods alt.
-
Torben

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-08-04 07:07

"Torben" wrote

> Tak for linken og hjælpen.
> Men processen at sikkerhedskopierer emails var ikke nemt. Men det er sgu
> noget akavet.
> Men heldigvis muligt, trods alt.

Til en anden gang så er vældig megen forskel på Outlook og Outlook Express

Og den helt rigtige gruppe er
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
for din videre quest

- Peter