MS Windows
briani 27239
Grønne AVI filer
Fra : Kim Jespersen

Dato : 12-08-04 16:51

Hej NG

Jeg har tilsyneladende et problem med min videodriver. Mine AVI filer er
grønne. Med grønne mener jeg ikke bare lidt, men 98% af billedet er bare
grønt.
Nogen der kender en løsning?

Kim

Fra : Leony

Dato : 12-08-04 17:08

"Kim Jespersen" <kim.jespersen@pSoTsOt.cPySbPeArMcity.dk> skrev i en
meddelelse news:cfg3ke$2lo7$1@news.cybercity.dk

> Jeg har tilsyneladende et problem med min videodriver. Mine AVI filer
> er grønne. Med grønne mener jeg ikke bare lidt, men 98% af billedet
> er bare grønt.
> Nogen der kender en løsning?

Installer XviD codec.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kim Jespersen

Dato : 12-08-04 17:09

Leony wrote:

> "Kim Jespersen" <kim.jespersen@pSoTsOt.cPySbPeArMcity.dk> skrev i en
> meddelelse news:cfg3ke$2lo7$1@news.cybercity.dk

> Installer XviD codec.

Hehe nem løsning .... men hvor finder jeg den? :)

Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-08-04 18:50

Hej!

Kim Jespersen wrote:

> Hehe nem løsning .... men hvor finder jeg den? :)

Søg på Google efter "xvid codec windows download" og der skulle dukke noget op :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : hcma

Dato : 12-08-04 18:51

"Kim Jespersen" <kim.jespersen@pSoTsOt.cPySbPeArMcity.dk> skrev i en
meddelelse news:cfg4n4$2muf$1@news.cybercity.dk...

> Hehe nem løsning .... men hvor finder jeg den? :)
>
> Kim

mon ikke den er her: http://www.xvid.org/downloads.html

m v h
hc

Fra : Kim Jespersen

Dato : 12-08-04 20:43

Jeg takker mange gange for svarerne. Det hjalp en hel del, for jeg
undersøgte de filer den var gal med og det VAR mit Xvid codec, den var
gal med. Men ikke nok med det, så var den også gal med mit gamle Nimo
codec og jeg fandt så frem til Ace codec.
Så hvis der er nogle derude med problemer af en hvilken som helst slags,
så er her et link til 180 Mb (alt installeret) hardcore video codecs :
http://www.softpedia.com/public/cat/11/2/7/11-2-7-10.shtml

mvh
Kim