Webspeed sikkerhedspakke
Fra : Tomas Linnet

Dato : 13-08-04 19:20

Hey NG

Jeg bruger TDC Webspeedsikkerhedspakken og mangler hjælp til at åbne porte
til f. eks. Roger Wilco og lign.

Kan nogen hjælpe?

-Tomas

OS Win XP Home

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 14-08-04 03:00

Tomas Linnet skrev:

> Jeg bruger TDC Webspeedsikkerhedspakken og mangler hjælp til
> at åbne porte til f. eks. Roger Wilco og lign.

> Kan nogen hjælpe?

Svært at sige, da jeg slet ikke aner hvem Roger Wilco er. Men,
jeg vil gætte på at den anbefalede netværksopsætning er
beskrevet i manualen, hvis han havde en sådan med sig.

Fra : Tomas Linnet

Dato : 14-08-04 09:17

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Svært at sige, da jeg slet ikke aner hvem Roger Wilco er. Men,
> jeg vil gætte på at den anbefalede netværksopsætning er
> beskrevet i manualen, hvis han havde en sådan med sig.

Roger Wilco er et program man kan bruge til at snakke sammen mens man f.
eks. spiller online

-Tomas

Fra : Anders Lund

Dato : 14-08-04 15:17

Tomas Linnet wrote:

> Roger Wilco er et program man kan bruge til at snakke sammen mens man f.

Jeg husker mere Roger Wilco som helten i Space Quest serien... Det er
godt nok et af de bedere spil der er lavet. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 14-08-04 19:43

Anders Lund wrote:

> Jeg husker mere Roger Wilco som helten i Space Quest serien...

Jeg har det lige sådan, men ved du hvad. Det betyder, at man er ved
at blive gammel.

mvh
Henning

Fra : Tomas Linnet

Dato : 15-08-04 19:35

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Jeg har det lige sådan, men ved du hvad. Det betyder, at man er ved
> at blive gammel.
>
> mvh
> Henning

Tjaa.....jeg har ingen anelse om hvem han er/var, men jeg har heller ikke
rundet de 30 endnu....

-Tomas