kbd.dll
Fra : Jane

Dato : 13-08-04 18:15

Jeg kan ikke finde hjælp på dansk om fjernelse
af kbd.dll på google?

Jane - desperat
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : John

Dato : 13-08-04 19:46

"Jane" skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke finde hjælp på dansk om fjernelse
> af kbd.dll på google?

Stinger (gratis) burde kunne hjælpe:
http://majorgeeks.com/download.php?det=4063 (Husk at afbryde 'system
gendannelse'!)

eller måske A2 (a-squared) trojan scanner (gratis):
http://majorgeeks.com/download.php?det=4281

God jagt! Mvh John

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-08-04 07:15

In article <411d0c63$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, John wrote:

> [...]
> gendannelse'!)
>
> eller måske A2 (a-squared) trojan scanner (gratis):

Det rigtige er vel at vende tilbage til sin image kopi af en
frisk Windows installation med programmer, køre Windows update,
og så ellers tage den derfra.

Jeg bruger selv Acronis TrueImage til formålet, og sørger for at
"Mine Dokumenter" er på en anden partition. Har så nogle backups
af systempartitionen liggende.

Det gør det relativt smertefrit at vende tilbage til et
rent og friskt system.
SIPPhone: 1-747.NOT.BYYI (668.2994) - Free Internet Phone

Fra : Jane

Dato : 14-08-04 09:27

John skrev i <news:411d0c63$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> God jagt! Mvh John

Takker. Giver fluks linksene videre til min veninde.

Jane - taknemmelig
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk