Problemer med router
Fra : Christer Holte

Dato : 12-08-04 12:47

Hej

Jeg har et problem med min router. Jeg kan ikke holde forbindelsen til den,
mere end 2-5 min, derefter kan jeg ikke komme i kontakt til dens setup mere.
Når jeg har koblet mit internet på, forsvinder dette også når kontakten
ryger. Hvis jeg så reset'er bagpå eller tager strømmen og sætter det til
igen, så kan jeg få kontakt. Men kun for en kort stund. Jeg har prøvet at
opgradere firmware til nyeste, uden at det har hjulpet.

Kan i hjælpe mig ?

På forhånd tak
--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse

Fra : jamen

Dato : 12-08-04 14:48

Christer Holte wrote:
> Hej
>
> [beskrivelse af problem]
>
> Kan i hjælpe mig ?

Det første enhver supporter vil spørge om, hvilken router er der tale om?

Fra : Christer Holte

Dato : 12-08-04 19:04

Sorry...Ved ikke hvorfor det ik kom med. Det er en d-link model 614+ - Den
med to antenner på...

Fra : Anders Pedersen

Dato : 12-08-04 22:28

On Thu, 12 Aug 2004 20:03:46 +0200, Christer Holte wrote:

> Sorry...Ved ikke hvorfor det ik kom med. Det er en d-link model 614+ - Den
> med to antenner på...

Kører du på kabel eller på trådløst netværk

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Christer Holte