En error i php jeg ik fatter... :/
Fra : casper heissel peter~

Dato : 13-08-04 23:18

En php error:
Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in ... on line
56

linjen ser sådan ud:
font-size: 6px; height="6"></td>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-08-04 23:23

On 13 Aug 2004 22:18:01 GMT
casper heissel petersen <casper@petsens.dk> wrote:

> En php error:
> Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in ... on line
> 56
>
> linjen ser sådan ud:
> font-size: 6px; height="6"></td>

mon ikke du har glemt at lukke et php område med ?>

Fra : casper heissel peter~

Dato : 13-08-04 23:56

Kim Schulz wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> mon ikke du har glemt at lukke et php område med ?>

YESS!!! :D

slå mig... havde glemt "; det ene sted...

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 13-08-04 23:29

<casper@petsens.dk> wrote:

>font-size: 6px; height="6"></td>

Det er nok linien før PHP brokker sig over.
Men der er stadig noget galt med denne linie, da et ulige antal "
altid må være en fejl.

/Jesper

Fra : casper heissel peter~

Dato : 13-08-04 23:38

Jesper Juul-Mortensen wrote in
> [...]

> Det er nok linien før PHP brokker sig over.
> Men der er stadig noget galt med denne linie, da et ulige antal "

Fandt fejlen...

Kom til at bruge " i stedet for ' !! nu virker den linje, men nu
opstod der en ny fejl... :(

Fejlmelding:
Parse error: parse error in ... on line 105

Linjen:

er ik med ?! :/

Fra : Anders Lund

Dato : 13-08-04 23:59

casper heissel petersen wrote:

> Fejlmelding:
> Parse error: parse error in ... on line 105

Det kan desværre godt være et problem, når man ikke kan se hele koden,
da problemet sagtens kan ligge på linien før eller et andet sted.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : casper heissel peter~

Dato : 14-08-04 00:02

Har fundet fejlen... glemte "; det ene sted :)

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-08-04 23:40

[snip]
> Linjen:

2 ting:
hvad er height=1 ?

man må ikke have tabel celler (<td></td>)uden indhold. hav som minimum
&nbsp; i feltet;

Fra : casper heissel peter~

Dato : 13-08-04 23:53

Kim Schulz wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> hvad er height=1 ?

højde på 1px

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 14-08-04 09:35

On Sat, 14 Aug 2004 00:39:59 +0200, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> man må ikke have tabel celler (<td></td>)uden indhold. hav som minimum
> &nbsp; i feltet;

Vrøvl. Ifølge http://www.w3.org/TR/html4/struct/tables.html må man
gerne:

The TD element defines a cell that contains data.

Cells may be empty (i.e., contain no data).

Venligst
Thomas

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-08-04 23:55