FTP
Fra : Søren

Dato : 13-08-04 13:13

Hej NG...

Håber i kan hjælpe mig...
Jeg har haft slettet min pc og mit ftp program er derfor også væk...
Det var et lille og nemt program som jeg downloadede.. men kan ikke huske
hvor ??

Det hed bare Free FTP og så et nr....

Er der en der kender det, og kan sige hvor jeg kan hente det igen..

Mvh Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-08-04 15:42

http://www.google.dk/

Fra : Søren

Dato : 13-08-04 16:51

Der har jeg prøvet, men kan ikke finde den... den har også været på en cd,
fra Komputer for alle...

Mvh Søren

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 17:42

Ellers er der jo altid filezilla, som *jeg* synes er hamrende genialt...

Peter

Fra : Karina & Michael

Dato : 15-08-04 14:45

Hej

hvis du går ind på www.downloads.com og søger på FTP, så kommer der en masse
frem, der er en masse forskellige, nogle er HELT gratis, tror du kan finde
den der. En der er god er WS_FTP Pro English 6.7 Patch 6.7 og den er HELT
gratis.

Hilsen
Karina Kettner
www.kettners-bulldog.dk

Fra : inga schmidt

Dato : 15-08-04 20:18

Søren wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> hvor ??
>
> Det hed bare Free FTP og så et nr....
>
> Er der en der kender det, og kan sige hvor jeg kan hente det igen..

Behøver det at være lige netop dét program? Du kan hente og bruge FileZilla
gratis, og det er et virkelig godt program, der er nemt at bruge både til
upload og download.

Mvh Inga

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren

Dato : 16-08-04 18:25

Tak til jer alle... prøver at bruge FileZilla, den virker simpel og nem

Mvh Søren

"inga schmidt" <inga_schmidtminusspamogvirus@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:411fb6f7$0$73949$14726298@news.sunsite.dk...