JUICE
Fra : CBA

Dato : 12-08-04 09:59

Er der nogen der kender noget til dettte næsten alt for gode tilbud

http://www.juiceboosted.com/index.php

Mvh

Claus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-08-04 16:09

"CBA" <cba@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen der kender noget til dettte næsten alt for gode tilbud
>
> http://www.juiceboosted.com/index.php

Ser ud som et tjen penge via reklamer ting, så noget der ikke hører hjemme
her.

--
Bjarke Andersen

Fra : CBA

Dato : 13-08-04 10:07

> [...]
>
> --
> Bjarke Andersen

"Ser ud som et tjen penge via reklamer ting"

Prøv nu lige at spænde hjelmen Bjarke, og læs så hvad det egentlig går ud
på, inden du begynder at lege betjent..........

Claus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-08-04 00:28

> Prøv nu lige at spænde hjelmen Bjarke, og læs så hvad det egentlig går ud
> på, inden du begynder at lege betjent..........

Ok prøv at læse sitet, inden du selv skråler op.

Udover at jeg ikke kan lide cookies og dermed ikke kan komme nogen steder
ind på sitet, så nævner den vidst allerede sig selv på en af de få cookie-
fri sider den har:

"JUICE gives surfers what they want. It is a perfect product that solves
supply and demand. You have something that surfers would use - they just
have to find out it’s available. Your job is to go and promote the service
any way you know how and send people to this site to EARN a commission when
they connect to our service. In fact you will be your own first customer
and each of your referrals will join too. YOU can earn a lot of money very
easily."

Så jeg spænder hjelmen og siger det igen lyder som noget tjen penge på
reklamer.

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter T.

Dato : 13-08-04 07:12

CBA leverede følgende historie fra de varme lande:

> Er der nogen der kender noget til dettte næsten alt for gode tilbud
>
> http://www.juiceboosted.com/index.php

Det er scam og varm luft, og det florerer desværre overalt på nettet for
tiden. Men du kan sikkert få overclocket dit 9600 baud modem til 14.4,
hvis du tilmelder dig...

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : CBA

Dato : 13-08-04 10:18

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis du tilmelder dig...
>
> --
> Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.

Det var også min opfattelse, men ville bare lige høre om nogen havde
konkrete erfaringer med emnet..........

Claus

Er der % til mig hvis jeg henviser kunder til frisering. I al fald kunne jeg
forestille mig at Bjarke -der optræder lidt længere oppe i tråden- har brug
for at få friseret håret væk fra øjnene........

Fra : CBA

Dato : 13-08-04 10:26

"CBA" <cba@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
brug
> for at få friseret håret væk fra øjnene........

Faldt lige over flg. Link http://www.broadbandreports.com/shownews/51529 I
dk.marked.kommerciel og dermed er ringen sluttet og topmålet af idioti
opnået, idet jeg selv har svaret på mit spørgsmål.

Beklager

Claus