Ældre Compaq
Fra : jn

Dato : 12-08-04 08:45

Kørte fint igår, startede idag underligt op, efter win98 skærm
blev den stående med blinkende cursor, efter koldstart
startop i safemode, efter lidt genstarten, tror den nu ligepludselig
der sidder et flatpanel på, kan stadig ikke starte normalt.
Er det grafikkortet der gør knuder siden den tror der sidder en anden skærm
på,
der sidder en ældre crt 15".

Jan

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-08-04 16:59

jn wrote:
> [...]
> der sidder et flatpanel på, kan stadig ikke starte normalt.
> Er det grafikkortet der gør knuder siden den tror der sidder en anden

Det kan også være skærmen der opfører sig mærkeligt og identificerer sig
forkert overfor Windows. prøv en anden skærm og et andet grafikkort, så
fidner du hurtigt ud af det.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : jn

Dato : 13-08-04 06:55

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Det kan også være skærmen der opfører sig mærkeligt og identificerer sig
> forkert overfor Windows. prøv en anden skærm og et andet grafikkort, så
> fidner du hurtigt ud af det.

OK, jeg endte med "panik-CD'en", så nu er der dejligt meget plads på
harddisken,
og PC'en virker igen.

Jan