MS mus opfører sig underligt
Fra : Toby

Dato : 12-08-04 08:05

Hej

Jeg har en Microsoft intellimouse explorer ( optisk) som er begyndt at
opføre sig underligt.
Det er ligesom om den engang imellem "slukker" for lyset i bunden af den.
Der er ikke noget bestemt mønster i hvornår den gør det, og det er også
forskelligt hvor lang tid der går før den starter igen,. Når det er værst er
det 5 sek. Den er tilsluttet ps2 porten, via usb adaptor. Sætter jeg den til
usb bliver det bare endnu værre.
Der er ikke garanti på den mere, men det er ellers en rigtig god mus, som
jeg nu har haft siden 2000.

mvh

Torben

Fra : iddqd

Dato : 12-08-04 10:57

Toby wrote:
> [...]
> det 5 sek. Den er tilsluttet ps2 porten, via usb adaptor. Sætter jeg den til

Jeg gætter på at det er ledningen som er knækket inde i musen, altså
således at der er en manglende forbindelse når ledningen vender på en
bestemt måde. Ihvertfald har jeg oplevet det på flere mus af den type,
så prøv og hiv lidt i ledningen.

> Der er ikke garanti på den mere, men det er ellers en rigtig god mus, som
> jeg nu har haft siden 2000.

Hvis jeg har ret så kan det godt fixes hvis du er lidt fingernem, bare
skil musen ad og kort et par cm af ledningen.

Mvh

bruno

Fra : Toby

Dato : 13-08-04 17:14

Hej

Jeg må have skilt den ad, og kigget på det.

Jeg kan bare ikke rigtig finde nogle skruer på den?

-Torben

Fra : iddqd

Dato : 16-08-04 13:03

Toby wrote:
> Hej
>
> Jeg må have skilt den ad, og kigget på det.
>
> Jeg kan bare ikke rigtig finde nogle skruer på den?

Kig under puderne i bunden, hvis du lirker dem af og lægger dem med den
klisterede sidde opad så kan de som regel bringes til at sidde fint igen
uden brug af ekstra klister.

Mvh

Bruno