F.T. 1845
Fra : Margit Olsen

Dato : 25-07-04 22:47

Jeg har et lille irriterende problem med min F.T. 1845, at jeg ikke kan få
rykket billedet så meget til venstre, at jeg kan se hvad der står i højre
side! Hvordan får man flyttet billedet?
Tak for den der kan hjælpe mig.
M.O.

Fra : aafe

Dato : 26-07-04 00:00

On Sun, 25 Jul 2004 23:47:11 +0200, "Margit Olsen" wrote:

>Jeg har et lille irriterende problem med min F.T. 1845, at jeg ikke kan få
>rykket billedet så meget til venstre, at jeg kan se hvad der står i højre
>side! Hvordan får man flyttet billedet?

Du bliver nok nødt til at opgive lidt flere detaljer, såsom hvorvidt
du kigger på folketællingen med en mikrokortlæser, eller hvis det
drejer sig om den transskriberede folketælling fra KIP, hvilken
skærmbredde du kører med på din computer. Eller ...

med venlig hilsen
Arne

Fra : Margit Olsen

Dato : 08-08-04 09:08

Disketten F.T. 1845 har jeg købt hos Dansk Data Arkiv. Min skærm måler 24x33
cm.
Mvh Margit

Fra : Baertel

Dato : 08-08-04 21:51

Skærmens fysiske størrelse er ikke afgørende men derimod antallet af punkter
(opløsning), f.eks. 800x600 eller en større opløsning på 1024x768 pixels
(pr. tomme). Jo større opløsning, jo mere plads i skærmbilledet.

M.v.h.
Leif Bærtelsen
------------------------------------

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-07-04 02:08

not on line yet
http://www.arkivalieronline.dk

some images have a margin missing
due to the binding of the book being tight
when photographed

Hugh W

--

I'm trying to make a weB LOG every day
http://hughw36.blogspot.com/

www.genealogi.co.uk

Fra : Bo

Dato : 26-07-04 20:09

> Jeg har et lille irriterende problem med min F.T. 1845, at jeg ikke kan få
> rykket billedet så meget til venstre, at jeg kan se hvad der står i højre
> side! Hvordan får man flyttet billedet?

Det medfølgende program til CD FT passer ikke til visse skærme.
Du kan hente LynFT på www.boekelund.dk gratis, og se Ft'erne heri.

Bo